sob 27.02.2016 18:20
sob 27.02.2016 18:33
sob 27.02.2016 19:11
dudaj píše:
stejná otázka létals s 250 rexem s bezpadlovou verzí ?
neoháněj se fyzikou, ale srovnáním v praxi a slušnou stabilizací.
Ono totiž coptery by nikdo ve vzduchu neudržel bez elektroniky. Ale neslyšel jsem od nikoho, že by byly méně stabilní
než velké vrtulníky, jenom proto že jsou malé.
sob 27.02.2016 19:38
Troll píše:Ty jsi napsal Tvůj názor a já můj. Skay si teď musí vybrat sám svoji cestu
ned 28.02.2016 9:55
sob 23.04.2016 0:39
čtv 19.05.2016 8:03
Troll píše:
........ 550ka je ideální. Lítá už moc hezky, není ještě extrémně drahá. Pokud máš mozek a pokoru, tak je tohle dobrá cesta. Lepší než malé heli. A tvrzení, že 250ka je stejně stabilní ( i když beru v úvahu že zřejmě autor výroku nemyslel stabilitu jako stabilitu ale soubor více letových charakteristik) jako 700ka díky práci bezpádlové jednotky, tak to je prosím nesmysl. . Fyziku nejde nijak okecat, a hmotnost je hmotnost. Velký vrtulník bude na lítání s porovnání s menším VŽDY příjemnější . A ohromnou výhodou je právě ta velikost. U velkého vrtulníku je daleko více času na reakce - to je při učení ta nejpodstatnější věc a je mnohem lépe vidět i ve větší dálce , což dává další časový bonus , nemusí se to furt řídit. Prostě chvilku počkáš až si ujasníš co je třeba dělat a uděláš to. Není tak vysoký nárok na automatizaci řízení. Takže za mne - pokud to myslíš vážně , jdi do většího.
čtv 19.05.2016 12:45
OPR píše:
Jde o setrvačnost hmoty a její ochotu měnit svoji polohu vůči své výchozí a rychlost reakce na řídící povely. Už jenom z tohohle hlediska je malý vrtulník jebka a bude mít vždycky horší letové vlastnosti a vůči okolnímu prostředí nemluvě. Takže nejde než souhlasit a zamýšlený směr v pořízení vrtulníku s listy 550mm doporučit.