Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 10:31 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 21.7.2013
Příspěvky: 81
Doporučuji ti nové FBL gyro české výroby- Spirit .

Má to záchranu , která suprově funguje. Od té doby co jí mam se mi nepodařilo spadnout, a hlavně jsem za měsíc udělal pokroky v létání co dřív za rok.
Jo a hlavně víc lítáš než šroubkuješ :lol: :lol:
Cena necelých 5000,- kč je suprová - na to co to dokáže. Vynaložené peníze se ti vrátí - jakmile v krizovce dáš 2x záchranu - tak těch 5000 máš doma zpět.
diskuze zde
viewtopic.php?f=107&t=65010
výrobce zde
http://www.spirit-system.com/

P.S. Vítej zpět u vrtulníků. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 10:32 
Helimaniacs Brno
Helimaniacs Brno
Uživatelský avatar

Registrován: 10.11.2010
Příspěvky: 4749
Bydliště: Brno, CZ
Blog: Zobrazit blog (4)
petrfm: Však zkus tu 450, v nejhorším ji rozsekáš a pak budeš řešit, co dál ;) Nevidím důvod hned kupovat větší vrtulník, pokud tě to tím směrem vyloženě netáhne.

Edit: Ten Spirit není špatný návrh už z toho důvodu, že prý dokáže fungovat na pádlové hlavě. Sám ho nelítám a nemám potřebu, ale od pár lidí jsem něco na ten způsob slyšel, tak se zkus poptat.

_________________
Tom


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 10:39 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 21.7.2013
Příspěvky: 81
souhlas s baui. Vem Trexe 450 - cena ND je příznivá, listy a kabina, taky nejsou za ranec. Pokud zvolíš FBL- tak si tam nastavíš hodnější helinu a postupně budeš přiostřovat. Jestli jsi lítal s 600 , tak to nebude problém.

P.S. ještě cenově je ucházející T-500.
Jak jdeš výš- T-550 a T-600. Tak jsou ceny ND, kabiny a listy výše a výše.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 10:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.2012
Příspěvky: 1480
Bydliště: Kladno
Mohu se zeptat , proč to nenabíjíte z auta. Dnešní auta s klimou mají alternátor 150A což je přes KW.
Cena baterie není zanedbatelná a ta váha .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 10:42 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.6.2014
Příspěvky: 727
Bydliště: ČR
Obrázky: 0
jaroslav.falcon : ja bych rekl, ze kdyz si spocitas ty hodiny nastartovanyho auta, tak se ti ta life aku za sezonu na benzinu zaplati. Navic autu volnobeh nedela moc dobre a nabijet to jen z baterky je zverstvo, protoze se hlubokym vybijenim vylozene nici.

_________________
DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 10:45 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.9.2013
Příspěvky: 713
Obrázky: 2
To miluji hodiny nastartované auta na letišti - když jich tam je nastartovaných 4-6.
Na volnoběh max. výkon alternátoru 500W. Všiml jsem si, že takto nabíjí lidé, kteří mají služební vozidla, těm je to putna, co to stojí a jestli se to auto zku.ví


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 10:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.2012
Příspěvky: 1480
Bydliště: Kladno
petrfm píše:
... Navic autu volnobeh nedela moc dobre....


tak to jsem rád , ře nemusím jezdit no spíš stát po Praze :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 10:59 
Helimaniacs Brno
Helimaniacs Brno
Uživatelský avatar

Registrován: 10.11.2010
Příspěvky: 4749
Bydliště: Brno, CZ
Blog: Zobrazit blog (4)
No, když si vezmeš, že já nabíjením venku strávím ročně cca 200 hodin výkony bežně přes 600W, tak ničení si auta volnoběhem nevidím jako zrovna ideální řešení. V létě je to o to větší svinstvo, že stojíš na ploše na přímém slunci bez náporového chlazení hodiny v kuse.
U firemního auta beru tohle chování jako klasický čecháčkovský podvod. U soukromého ať si každý dělá co chce, ale za výraz inteligence to taky nepovažuju.

Kdo chce opici, musí mít na banány. Cena baterky je úměrná ceně opice. Ta hmotnost je v pohodě, olovo 60Ah by vážilo 20kg a nedalo by ani srovnatelný náboj.

_________________
Tom


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 11:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.2012
Příspěvky: 1480
Bydliště: Kladno
JJ. 200 hodin to je opravdu dost. Já dám vždy 2 až 3 lety a jdu. takže to je úplně jiná dimenze.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 11:28 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.9.2013
Příspěvky: 713
Obrázky: 2
U firemního auta beru tohle chování jako klasický čecháčkovský podvod. U soukromého ať si každý dělá co chce, ale za výraz inteligence to taky nepovažuju. souhlas


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 11:35 
Helimaniacs Brno
Helimaniacs Brno
Uživatelský avatar

Registrován: 10.11.2010
Příspěvky: 4749
Bydliště: Brno, CZ
Blog: Zobrazit blog (4)
jaroslav.falcon píše:
JJ. 200 hodin to je opravdu dost. Já dám vždy 2 až 3 lety a jdu. takže to je úplně jiná dimenze.

Přesně tak, ono je to hlavně o tom, jak moc a jak často člověk lítá. Pět letů jednou za víkend v hlavní sezóně je něco jiného, než 3 lety čtyřikrát týdně léto / zima...

_________________
Tom


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 11:40 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.2012
Příspěvky: 1480
Bydliště: Kladno
baui:
když máš tolik hodin, jakou máš helinu a jak se projevuje opotřebení. Měníš nějaké díly něco jako ojeté gumy :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 11:47 
Helimaniacs Brno
Helimaniacs Brno
Uživatelský avatar

Registrován: 9.12.2009
Příspěvky: 4295
Bydliště: Brno
Mě by zajímalo, v čem konkrétně škodí autu volnoběh.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 12:22 
Helimaniacs Brno
Helimaniacs Brno
Uživatelský avatar

Registrován: 10.11.2010
Příspěvky: 4749
Bydliště: Brno, CZ
Blog: Zobrazit blog (4)
Peto, ja vidim problem v tom, ze se motor zbytecne opotrebovava. Chlazeni v letnich vedrech bez proudiciho vzduchu taky nebude zadna hitparada. Sice to jede na volnobeh, ale kolik to auto na stojaka "nalita" za nejakych tech rekneme 200 moto hodin, aniz by se to promitlo do kilometru a tim i servisniho cyklu (vymeny oleje atd..)?

jaroslav.falcon: Stalejsi je ted Goblin 700, jinak se to tak ruzne meni. Ale rozhodne se nepovazuju za nejakeho extremniho letce, vim o spouste lidi, co nalitaji dvoj i trojnasobek rocne ;)

_________________
Tom


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.07.2014 12:35 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 24.2.2013
Příspěvky: 285
psena píše:
Mě by zajímalo, v čem konkrétně škodí autu volnoběh.


Je to takova zazita povera :D ... zcela logicky minimalni otacky a minimalni namahani urcite skodi autu mene nez zatez pri jizde.....samozrejme chapu ze nechat motor "vyjet" do uplne smrti bez ujeti jedineho kilometru tak nejak postrada logiku porizeni auta misto elektrocentraly

Vadi akorat studenej motor - tzn. nenechavat ho zahrivat volnobehem, pac to trva moc dlouho...oblibena praktika v zime vetsiny motoristu behem ometavani snehove nadilky :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz