Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Mod1 na Mod3 bez zásahu do vysílače
PříspěvekNapsal: sob 05.07.2014 15:06 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 5.7.2014
Příspěvky: 9
Bydliště: Praha 6 - Řepy
Ahoj, předem upozorním, že jsem úplný začátečník, jak co se týče zkušeností, tak i informací, proto se předem omlouvám za blbej dotaz. Abych začal, koupil jsem simulátor + Dx6i (mod1), u 4kanálu - hračky (mod2) mi nesedělo mít plyn na levý ruce, tak jsem myslel, že mod1 bude pro mě ideální, nicméně mi nedošlo, že tím budu mít klonění/klopení rozhozený na obě páčky, což mi nesedí ještě víc, než mod2. Zkusil jsem v simu mod3 (klonění/klopení) nalevo a je to pro mě ideální. Vím, že se tu řešilo předělání vysílače na mod3 s tím, že to není úplně sranda a navíc to nejde sladit softwarově. Můj dotaz tedy je, zda jde létat na Dx6i mod1 v modu3 bez zásahu do vysílače, např. tím, že cíleně špatně zapojím přijímač k vrtulníku, tzn. že místo klonění budu ovládat bočení a naopak? Jinak to teda zkusím překopat na mod2, i když se mi teda moc nechce vrtat v něčem, co je v záruce...díky za případnou odpověď.


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: sob 05.07.2014 16:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.7.2005
Příspěvky: 19102
Ahoj vítej mezi namiaky - začni tady google_search.php?cx=partner-pub-2581144759434193%3A7975555438&cof=FORID%3A10&ie=UTF-8&q=dx6i+m%C3%B3d&sa=Hledat - Radek

_________________
ICQ 638556901


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 05.07.2014 18:48 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 5.7.2014
Příspěvky: 9
Bydliště: Praha 6 - Řepy
Díky za přivítání. Tak jak jsem to pročetl, tak vidím, že mi nezbývá nic jinýho, než to překopat na mod2 :-/ Kdybych to byl býval věděl...tak sem si to mohl koupit zrovna :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 05.07.2014 22:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.8.2009
Příspěvky: 888
Bydliště: