Alex333 píše:
Jako rc autíčkář jsem po několika letech neodolal a vyzkoušel vrtulník. Asi před měsícem jsem pořídil první kousek - Symu S107 z Lidlu (Cartronic C709) a docela mě to chytlo.
Přemýšlel jsem co dál a logicky je na řadě čtyřkanál a tady je "tutovkou" WL V911.
Nyní ji mám doma asi týden z Banggodu, ale nejsem spokojen se standardními 120 (130) mAh akumulátory.
Tedy konečně k otázce:
Jaký akumulátor, resp. kapacita je pro tohoto prcka nejlepší?
Logicky mě napadá 200 mAh, jenže v recenzích na Banggodu si zase kupující vychvalují 150 mAh, které jsou kratší a lehčí.
Máte někdo, prosím, osobní zkušenost a víte, že ta či ona kapacita je opravdu lepší a vhodnější?
Předem díky za poznatky a rady.
P.S.: Po prvním vyzkoušení V911 v bytě (v továrním - živém - nastavení) jsem byl rozklepaný jak Startka. Oproti Symě S 107 je to neuvěřitelně živý vrtulník. Vůbec si nedokážu představit uřídit šestikanál a smekám před těmi, kteří je létají.
Před dvěma lety jsem taky poletoval s V911, zážitky byly podobné a hodně mě to bavilo, i když jsem měl předtím i potom řadu vrtulníků. Na baterkách jsem natočil přes 100 cyklů a i ty původní byly pořád v pohodě a vrtulník s nimi lítá dobře i dnes. Nevidím důvod koupě větších baterek, ale možná jsem měl štěstí (mám 4 baterky starého typu). Na vysílačce jsem měl nastavené stopky na 6 minut (stejně jako na 450-ce déle lítat vkuse nepotřebuju). Větší baterka pravděpodobně umožní o něco delší let (za cenu zhoršení letových vlastností, každý gram navíc je znát). Ale taky ještě více zkrátí životnost obou motorků, které trpí na přehřívání, hlavně když se lítá několik baterek hned za sebou. Je lepší si udělat přestávku a nechat motorky vychladnout. Problém větší baterky je taky v seřízení vrtulníku, prostě to najednou začne lítat jinak a když se přehazují různé druhy baterek, bude potřeba pořád znova a znova trimovat nebo to držet na páčkách.
Dneska nechápu jakto že jsem s tím lítal tak dlouho a že mě to pořád tak bavilo...
Potom jsem pořídil 450-ku a v922 (FBL 6-ti kanál). V922 je po v911 velký upgrade, ale zvládnout se to dá, hlavně taky hodně vydrží. Samozřejmě že je nesrovnatelně obratnější, rychlejší a divočejší. Už to tak nevisí na místě bez zásahu do řízení... Ale o to líp se s tím zase lítá a je to zase zábavnější. Bohužel používá jiný protokol než v911, takže pro ovládání T9x je potřeba dokoupit modul nebo celou druhou vysílačku. Na jaře je v plánu nová verze, která bude mít taky Flysky protokol, stejně jako v911. 450-ka je sice hodnější a větší a je lépe vidět, ale zase ty nervy při prvních letech... jako by člověk nzase nic neuměl... Po pár desítkách letů už adrenalín taky odpadá a začíná se více lítat (a více padat)