Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nejvhodnější aku pro WL V911
PříspěvekNapsal: úte 21.01.2014 22:29 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 20.3.2011
Příspěvky: 13
Jako rc autíčkář jsem po několika letech neodolal a vyzkoušel vrtulník. Asi před měsícem jsem pořídil první kousek - Symu S107 z Lidlu (Cartronic C709) a docela mě to chytlo.
Přemýšlel jsem co dál a logicky je na řadě čtyřkanál a tady je "tutovkou" WL V911.
Nyní ji mám doma asi týden z Banggodu, ale nejsem spokojen se standardními 120 (130) mAh akumulátory.
Tedy konečně k otázce:
Jaký akumulátor, resp. kapacita je pro tohoto prcka nejlepší?
Logicky mě napadá 200 mAh, jenže v recenzích na Banggodu si zase kupující vychvalují 150 mAh, které jsou kratší a lehčí.
Máte někdo, prosím, osobní zkušenost a víte, že ta či ona kapacita je opravdu lepší a vhodnější?
Předem díky za poznatky a rady.

P.S.: Po prvním vyzkoušení V911 v bytě (v továrním - živém - nastavení) jsem byl rozklepaný jak Startka. Oproti Symě S 107 je to neuvěřitelně živý vrtulník. Vůbec si nedokážu představit uřídit šestikanál a smekám před těmi, kteří je létají.

_________________
Losi Micro SCT 1:24 4WD
Traxxas E-REVO VXL 1:16
Cartronic C709 (Syma S107)
WL V911


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: nejvhodnější aku pro WL V911
PříspěvekNapsal: stř 22.01.2014 7:11 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 10.1.2012
Příspěvky: 133
Bydliště: Trnávka u Mošnova
Obrázky: 4
Alex333 píše:
Jako rc autíčkář jsem po několika letech neodolal a vyzkoušel vrtulník. Asi před měsícem jsem pořídil první kousek - Symu S107 z Lidlu (Cartronic C709) a docela mě to chytlo.
Přemýšlel jsem co dál a logicky je na řadě čtyřkanál a tady je "tutovkou" WL V911.
Nyní ji mám doma asi týden z Banggodu, ale nejsem spokojen se standardními 120 (130) mAh akumulátory.
Tedy konečně k otázce:
Jaký akumulátor, resp. kapacita je pro tohoto prcka nejlepší?
Logicky mě napadá 200 mAh, jenže v recenzích na Banggodu si zase kupující vychvalují 150 mAh, které jsou kratší a lehčí.
Máte někdo, prosím, osobní zkušenost a víte, že ta či ona kapacita je opravdu lepší a vhodnější?
Předem díky za poznatky a rady.

P.S.: Po prvním vyzkoušení V911 v bytě (v továrním - živém - nastavení) jsem byl rozklepaný jak Startka. Oproti Symě S 107 je to neuvěřitelně živý vrtulník. Vůbec si nedokážu představit uřídit šestikanál a smekám před těmi, kteří je létají.


Před dvěma lety jsem taky poletoval s V911, zážitky byly podobné a hodně mě to bavilo, i když jsem měl předtím i potom řadu vrtulníků. Na baterkách jsem natočil přes 100 cyklů a i ty původní byly pořád v pohodě a vrtulník s nimi lítá dobře i dnes. Nevidím důvod koupě větších baterek, ale možná jsem měl štěstí (mám 4 baterky starého typu). Na vysílačce jsem měl nastavené stopky na 6 minut (stejně jako na 450-ce déle lítat vkuse nepotřebuju). Větší baterka pravděpodobně umožní o něco delší let (za cenu zhoršení letových vlastností, každý gram navíc je znát). Ale taky ještě více zkrátí životnost obou motorků, které trpí na přehřívání, hlavně když se lítá několik baterek hned za sebou. Je lepší si udělat přestávku a nechat motorky vychladnout. Problém větší baterky je taky v seřízení vrtulníku, prostě to najednou začne lítat jinak a když se přehazují různé druhy baterek, bude potřeba pořád znova a znova trimovat nebo to držet na páčkách.
Dneska nechápu jakto že jsem s tím lítal tak dlouho a že mě to pořád tak bavilo... :-) Potom jsem pořídil 450-ku a v922 (FBL 6-ti kanál). V922 je po v911 velký upgrade, ale zvládnout se to dá, hlavně taky hodně vydrží. Samozřejmě že je nesrovnatelně obratnější, rychlejší a divočejší. Už to tak nevisí na místě bez zásahu do řízení... Ale o to líp se s tím zase lítá a je to zase zábavnější. Bohužel používá jiný protokol než v911, takže pro ovládání T9x je potřeba dokoupit modul nebo celou druhou vysílačku. Na jaře je v plánu nová verze, která bude mít taky Flysky protokol, stejně jako v911. 450-ka je sice hodnější a větší a je lépe vidět, ale zase ty nervy při prvních letech... jako by člověk nzase nic neuměl... Po pár desítkách letů už adrenalín taky odpadá a začíná se více lítat (a více padat) 8)

_________________
Heli: CopterX 450, HCP100S
Letadla: F3K Fenix, Super Zoom 4D, Discus 2,6m, Albatros 4,5m. T9x+FrSky


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: nejvhodnější aku pro WL V911
PříspěvekNapsal: stř 22.01.2014 19:38 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 18.3.2010
Příspěvky: 2878
Bydliště: Zavar, SK
Alex333 píše:
...ale nejsem spokojen se standardními 120 (130) mAh akumulátory...

Nie si spokojny s cim? Iny ako standartny aku tam budes tazko upevnovat a navyse ti stupne vaha... Ako dlho ti to lieta?

Alex333 píše:
... Vůbec si nedokážu představit uřídit šestikanál...

To je len vec cviku a psychiky. Po troche treningu zvladnes... Mozno ze nie spickovo 3D, ale rekreacne poletovanie urcite.

_________________
X9D & T16Pro & TX16S & nejaké lietadlá, heli a koptéry www.rcmodelytt.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nejvhodnější aku pro WL V911
PříspěvekNapsal: stř 22.01.2014 19:46 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 20.3.2011
Příspěvky: 13
Tak jsem dnes měřil dobu letu.
Maximum lítání (spíš visu) v bytě bylo 5:30.
Problém je v tom, že u horšího aku (5:00) se začalo otáčení vrtulníčku projevovat už po necelých dvou minutách. U lepšího aku po necelých čtyřech minutách.
Docela mě to otáčení vadí - vrtulník je schopen letu, ale celý se začne otáčet a trimování nemá smysl, protože rychlost točení roste s ubývající kapacitou aku.
Je to normální nebo je něco špatně? Používá stock vysílač s nabíjecími AA.
S vyšší hmotností většího aku počítám a vím, že to není nejvhodnější, ale mslím si, že pak by se doba letu bez otáčení výrazně prodloužila.
Lítá někdo z vás 200 mAh?

_________________
Losi Micro SCT 1:24 4WD
Traxxas E-REVO VXL 1:16
Cartronic C709 (Syma S107)
WL V911


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nejvhodnější aku pro WL V911
PříspěvekNapsal: stř 22.01.2014 20:14 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 24.3.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Liberec
...no mě taky dorazil před týdnem z Banggod..... zatím lítám setový 175mAh, objednal jsem i 5ks 200mAh, ale zatím ještě ani neopustily dodavatele. Docela mě to chytlo, tak se chystám objednat ještě jedno náhradní šasi, kdyby náhodou byla nějaká větší nehoda...ale zatím to vypadá, že 911tka vydrží všechno


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: nejvhodnější aku pro WL V911
PříspěvekNapsal: stř 22.01.2014 20:42 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 20.3.2011
Příspěvky: 13
DavidB píše:
...no mě taky dorazil před týdnem z Banggod..... zatím lítám setový 175mAh

175 mAh ??? Hoď prosím odkaz toho, cos kupoval.

_________________
Losi Micro SCT 1:24 4WD
Traxxas E-REVO VXL 1:16
Cartronic C709 (Syma S107)
WL V911


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nejvhodnější aku pro WL V911
PříspěvekNapsal: stř 22.01.2014 22:11 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 24.3.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Liberec
...kupoval jsem tenhle: http://www.banggood.com/WLtoys-V911-V2-V911-pro-2_4G-4CH-RC-Helicopter-New-Plug-p-86120.html
...v setu mi přišly dvě 175mAh místo 150tek


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: nejvhodnější aku pro WL V911
PříspěvekNapsal: úte 27.05.2014 20:40 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 20.3.2011
Příspěvky: 13
Takže, pokud by to někoho zajímalo, problém jsem vyřešil přechodem na aku 200 mAh.
Při domácím létaní nevidím rozdíl mezi 200 a 120, kromě využitelné doby létání.
Ta se opravdu výrazně prodloužila - cca 8 minut.
Paráda !

_________________
Losi Micro SCT 1:24 4WD
Traxxas E-REVO VXL 1:16
Cartronic C709 (Syma S107)
WL V911


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nejvhodnější aku pro WL V911
PříspěvekNapsal: stř 28.05.2014 0:48 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 18.3.2010
Příspěvky: 2878
Bydliště: Zavar, SK
Alex333 píše:
Tak jsem dnes měřil dobu letu.
Maximum lítání (spíš visu) v bytě bylo 5:30.

Uz si moc napamatam, ale zda sa mi, ze som s nim lietal tak cca 7 min. Ale baterky som mal nejake Nanotechy z HK.

Alex333 píše:
Problém je v tom, že u horšího aku (5:00) se začalo otáčení vrtulníčku projevovat už po necelých dvou minutách. U lepšího aku po necelých čtyřech minutách.
Docela mě to otáčení vadí

Otacanie som mal vyraznejsie na HK190, na V911 ani nie. Ak ti nepomohly ani vacsie baterky, skus vymenit ocasny motorcek...

_________________
X9D & T16Pro & TX16S & nejaké lietadlá, heli a koptéry www.rcmodelytt.sk


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz