Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 05.01.2014 21:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5482
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
bonis : Klíííd, ono nejde poletovat s vrtulníkem a neumět ho řídit. :lol:

Začátečnická představa že když neumím viset tak si koupím záchranu a budu vysmátej je sice hezká ale to je asi tak všechno. Vis s vrtulníkem je to to absolutně nejzákladnější ve výuce a používat na to nějakou přiblblou :lol: záchranu je akorát tak cesta do pekel :o . Bohužel ale tady cesta nepovede. Naopak jak lépe se naučit viset a ovládat vrtulník v základních polohách vidím pořídit něco pádlovýho. Protos 500 trex 500 - něco v tom duchu.

No, zachvilku Vám ten vrtulník bude utírat i zadek ....... :lol:

Ještě jedna věc .... Nepamatuju si to přesně, četl jsem kdysi manuál k helicomandu a jestli jsem to správně pochopil, tak záchrana má libovolně neastvitelnou dávku kolektivu, takže v momentě kdy to tam cvakneš nemusí vrtulník nutně stoupat nahoru. On může srvnat rotorovej disk do nějaký voděrovný polohy. Je jen ale pak na Tobě abys to stačil vystihnout v rukách a vrtulník kolektivem udržoval od země v nějaký "zdravý" výšce na d terénem. Tak že to by mělo být jen o nastvení. No ale i tak mi to zní natolik přitažený za vlasy, že už Vás chci vidět jak v tom časovým presu, až se ti to sesype někam kde teda začneš bejt v koncích, si stihneš vzpomínat na nějakou záchranu a ad tud budeš vrtulník přivolávat nazpět. No ...... :?

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: ned 05.01.2014 21:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 1292
Bydliště: Hrádek nad Nisou
A ještě k tomu simu.
To co popisuješ je právě ten případ, kdy moc spěcháš.
Začni visem před sebou.
Až to zvládneš ve všech polohách, začni oblety kolem sebe a zase ve všech polohách (ocasem k sobě, levou stranou, pravou a pak čumákem).
A teprve pak zkoušej to, co popisuješ.
Ty přechody jsou nejhorší a když to nemáš zažité, mozku chvilku trvá, než přepne na pohled z jiné strany.
Ale to se poddá, neboj :wink:

Rada, jak postupovat je na stránkách "ZD" zde:http://zd.wwwcity.cz/zd/Files/IRCHA_PracticeCZ.pdf
Já jsem kdysi podle tohoto postupoval při učení.

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 05.01.2014 22:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2010
Příspěvky: 12370
Bydliště: ČR
Obrázky: 1
Jen pro zajímavost viz video demonstrující chování Naza H v různých režimech. Jinak samozřejmě platí to co zmínil OPR.



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: ned 05.01.2014 22:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 1292
Bydliště: Hrádek nad Nisou
Jak píše Ondra, vychytat ten okamžik, kdy už jde o průser a stihnout to cvaknout, tam vidim hlavní zádrhel.
Ve výsledku to bude tak, že to budeš mít zapnutý skoro pořád, protože se budeš bát, že to pak nestihneš.
V tom případě se nic nenaučíš, nebo opravdu velice pomalu.
Pokud do toho opravdu půjdeš, doporučil bych mít to na nějakém spínači hoooodně blízko po ruce a věnovat se suchému nácviku jeho přepnutí.
Třeba mít za něj zaháknutej nějakaj prst a být připraven.
Ale opravdu bych doporučil spíš klasický způsob výuky, jenže na to si musí udělat názor každý sám.
Třeba za cenu toho systému by jsi měl kolik těch Tvých helin? Máš HK 500?
Při těhle prvních skocích to snad nemůžeš rozšrotovat tak, aby odešla elektronika a tak budeš měnit jen díly.
Pokud navíc cvakneš včas HOLD, tak nebude třeba měnit skoro nic.

K té záchraně.
Proto jsem psal o použití stabilizace. Alespoň mé bezpádlo umožňuje nastavit STABILIZACI, ZÁCHRANU, ZÁCHRANU AKRO :wink:

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 05.01.2014 22:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 1292
Bydliště: Hrádek nad Nisou
OPR píše:
bonis : Klíííd, ono nejde poletovat s vrtulníkem a neumět ho řídit. :lol:

Právě že jde.
S tou Nazou a pár dalšíma, co mají stabilizaci.
Zapneš jí na zemi, a heli pak jen přesouváš z místa na místo.
Ale to už je pak jak quadrakoptéra.

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 05.01.2014 23:08 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22.9.2013
Příspěvky: 187
Bydliště: Brno
bonis píše:
Třeba za cenu toho systému by jsi měl kolik těch Tvých helin? Máš HK 500?

No, poté co se mi přetrh šroubek u gripu zadní vrtulky a ten grip mě málem zastřelil už mi ta potvora z tvarohové oceli nesmí do baráku. Sice se pochroumal jen ten ocas, ale doma následovalo "rozmontovat-mrtvý" a odpočívá roztříděná a zabalená pěkně v sáčcích. Zařekl jsem se, že když pětistovku, tak asi jedině T-Rexe...
Obrázek

_________________
PROTOS 500 karbon FBL + Mini V-Bar, HK500-TT + KDS FlyMentor, DX7s


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 05.01.2014 23:26 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 26.11.2013
Příspěvky: 32
K čertu s automaty. Když nevím, nehrabu do toho, jenom na chvíli zatopím. Ono to někam vyskočí a zpravidla se to někam vzdálí. Pak to otočím čumákem k sobě, srovnám náklon a na chvíli lehce přitlačím. Až se to přiblíží, začnu to otáčet ocasem k sobě a trošku to nakloním dovnitř obratu (obojí raději doprava). Je to lepší, než couvat.

_________________
Creata 400, Hiko 400, Griffin 450, 4F200, Omega 1200, V120D02S, V450D01(03), Solius


Naposledy upravil 4F200 dne úte 07.01.2014 11:31, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06.01.2014 0:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.3.2010
Příspěvky: 1762
Bydliště: Zavar, SK
Vladimír píše:
No, poté co se mi přetrh šroubek u gripu zadní vrtulky a ten grip mě málem zastřelil ...

Mnooo, take veci sa stavaju aj u znackovych heli. Nemozem si pomoct, ale z tvojho popisu mam pocit, ze nepotrebujes zachrannu stabilizaciu, ale anjela strazneho :lol:
Ale vazne: s helinou sa pada, Niekto castejsie ( ja som dneska zase zapichol CX250 do role :D ), niekto menej casto, ale pada. Vacsinou na prsty. To je ta zla sprava. Dobra sprava je, ze to nie je ziadna tragedia. Vacsinou to ide opravit.
Ziadny system ti nezabrani, aby si nepadol. To, ze sa teraz bojis je normalne: ja som lietal na Phoenixovi tri roky, so 450kou som tam nemal problem, ale prveho pol roka, co som zacal lietat s HK450 v reale, sa mi tak triasli ruky, ze sa cudujem, ze ta heli sa vobec udrzala vo vzduchu :D
Jedine co na to pomoze je: lietat. Hlavne na Phoenixovi a potom v reale. Inak: ked vo Phoenixovi horko-tazko ukocirujes heli ( ako som pochopil z tvojho popisu), tak v reale si daj este chvilu pauzu. Aspon dovtedy, kym si nebudes isty vo Phoenixovi...

_________________
Taranis X9D + nejaké lietadlá, heli a koptéry


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06.01.2014 9:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2013
Příspěvky: 709
Bydliště: Brno
Jen pro upřesnění:
- vis a poletování na simu mám bez problémů (létám tam jak bezpádlo, tak pádlo)
- vis s 500vkou s DFC hlavou a 3G stabilizací se mi zdá jednodušší než na simu, něco už jsem zavisel i v reálu
- démona nemíním trvale provozovat v horizontální stabilizaci, chci spíš mít psychickou podporu pro nácvik dalších prvků a využívat ji opravdu jako záchranu
- aktivace záchrany - ano, prst na přepínači. Mimochodem, jak to máte s autorotací? Máte také stále připravený prst nebo ne?
- existují i jiné propočty poměru cena stabilizace vůči ceně oprav (např. kolik pádů zaplatí stabilizaci)
- kvadrokoptéra v manuálním módu je stejná bestie jako bezpádlo, komentujte prosím to, co jste odzkoušeli, ne o čem jste se někde dočetli
- létání s pádlem - když se naučím základní obraty na bezpádle, tak očekávám, že se většina bude na pádle provádět obdobným způsobem (některé bez úpravy pádel nepůjdou třeba vůbec). To, že prostě vše nepůjde jako s bezpádlem (například přechody), očekávám (fyzika je prostě fyzika).

A závěrem: výše uvedené je pouze mým názorem, který může být v některých bodech mylný. Vy s tím můžete nesouhlasit, můžete protestovat, ale to je asi vše, co můžete :wink:

_________________
MC-20HOTT,ImperiumD,RCF Sbach 1,2m,MXS 64",T-Rex500DFC+BDSX,LOGO550SE+Spirit,Goblin570+Spirit


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06.01.2014 9:40 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 1292
Bydliště: Hrádek nad Nisou
Neřekl bych "jedině" Rexe, ale rozhodně je to dobrá heli na naučení.
Ondra psal Rex, Protos, já bych přidal klidně i Sniper - ideál 1. verzi.
Na všechny ty heli seženeš díly bezproblémů.
Pokud ale máš to HK už doma, volba je asi fakt na Rexovi.
Některé díly půjdou použít i bez strachu o život :wink:
Troufl bych si říci, že po výměně těch nejvíce namáhaných šroubků za šroubky z Fabory by to mělo být bezpečné. Ještě lidi nadávají na nekvalitní duralové díly.
Obvykle tomu říkají bláto.

Ale zpět k vlastnímu létání.
Rex v pádlech je neuvěřitelně stabilní. Samozřejmě při dodržení doporučeného nastavení pro začátečníky.
Donutit ho s takovym nastavením udělat rychlejší pohyb, to je jak donutit poslance snížit vlastní platy.
S tim simulátorem Ti moc neporadim, jelikož jsem ho sám jen párkrát vyzkoušel a vůbec mne to nebavilo. A například viset v simu na místě, to nedokážu ani za boha.
Mně přišel těžší, než realita. A je jedno, zda pádlo, nebo bezpádlo.
Ale třeba jsem to jen neměl dobře nastavené.
Jediné, co je jeho výhoda, že se zbavíš strachu z rozbití, to ale u mne znamenalo, že jsem se nudil, dělal blbosti a nic se nenaučil. Průměrná doba letu mohla být tak 30s.
Je to ale určitě o tom, co komu vyhovuje.
Já raději vyrazil na celý den na hráz a tam visel a visel, z hráze dolu :lol:
Tam jsem blbosti nedělal, jelikož jsem se hrozně bál, že to rozbiju a jelikož by to tenkrát pro mne znamenalo počkat do další výplaty, možná i dvou, než bych měl na díly na opravu, dával jsem si hodně pozor.

Padání k tomu sice patří, ale opravdu to jde i bez něho.
Já mám za sebou 5 pádů a pár nouzových přistání.
První pád byly na levná serva u MiniTitana.
Druhý byl na upadlé táhlo vrtulky.
První pád na ruce byl loni, když jsem zkoušel duhu a nějak jsem zazmatkoval.
Více tady:
http://rcmania.cz/viewtopic.php?f=104&t=33990&start=1095
Pak jsem jednou praštil s Riccoušem, už ani nevím proč, ale myslím, že na ruce.
A jednou si s Riccem vyletěl mimo dosah.
Je tam přijímač s dosahem 300m v českém překladu, ale v originále je 300 stop.
No, teď už to vím :lol:

Pádů se neboj.
Když nebudeš blbnout a předem se stresovat, padat nemusíš.
A když spadneš, není to konec světa.
Jen si najdi dobré místo bez lidí a překážek a hlavně netref sám sebe.

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 06.01.2014 9:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5482
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
BoŠ píše:
........- létání s pádlem - když se naučím základní obraty na bezpádle, tak očekávám, že se většina bude na pádle provádět obdobným způsobem (některé bez úpravy pádel nepůjdou třeba vůbec). To, že prostě vše nepůjde jako s bezpádlem (například přechody), očekávám (fyzika je prostě fyzika).

A závěrem: výše uvedené je pouze mým názorem, který může být v některých bodech mylný. Vy s tím můžete nesouhlasit, můžete protestovat, ale to je asi vše, co můžete :wink:



Milý Boši, alespoň že s tím něco můžeme. :lol: Protože to co jsi napsal svědčí o tom, že vlastně nemáš tak úplně přehled co jde a co nejde. Napast, že s pádlem nejde zalétnout něco co s bezpádle jde, nebylo úplně moudré.

_________________
Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco, Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 06.01.2014 11:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 1292
Bydliště: Hrádek nad Nisou
BoŠ píše:
- démona nemíním trvale provozovat v horizontální stabilizaci, chci spíš mít psychickou podporu pro nácvik dalších prvků a využívat ji opravdu jako záchranu

No to doufám, jelikož pak by jsi vlastně nemusel ani chodit lítat. Když už by jsi ani nechtěl řídit. :wink:
Jinak to, že jsem psal, aby jsi to zkusil a dal vědět, to myslím upřímně.
Neznám nikoho, kdo by to zkusil opravdu hned od prvních krůčků a jsem zvědavej, zda to bude k užitku, či nikoli.
Bohužel ale ve Tvém případě už to nemůže být plně objektivní, jelikož jsi sám psal, že to dokážeš udržet ve vzduchu sám.
Mne by zajímalo, jak by si vedl úplný začátečník.
Teoreticky by mu to mělo pomoci, ale nikdo to zatím neotestoval, nebo se to ke mně nedostalo :D
Víte někdo o někom takovém?

BoŠ píše:
- aktivace záchrany - ano, prst na přepínači. Mimochodem, jak to máte s autorotací? Máte také stále připravený prst nebo ne?

Míval jsem. Dnes už to mám jen po ruce.
Na FX30 mám na levé straně autorotaci a na pravé záchranu.
Stačí narovnat pokrčený malíček, o který mám při létání opřenou ruku a přepínač přeskočí.

BoŠ píše:
- existují i jiné propočty poměru cena stabilizace vůči ceně oprav (např. kolik pádů zaplatí stabilizaci)

Samozřejmě, proto jsem psal, že při učení visu, pokud zazmatkuješ, nebude ten pád o elektronice, ale o pár dílkách. Pokud tedy nenecháš kapřit heli na zemi, kde se pomlátí nejvíc.
Pokud už létáš něco náročnějšího, pak už se ta záchrana vyplatí, však jí sám používám a už mi to heli zachránilo několikrát od totálky. Stále je ale třeba létat s rozmyslem a nespoléhat jen na ní, to dá rozum.

BoŠ píše:
- kvadrokoptéra v manuálním módu je stejná bestie jako bezpádlo, komentujte prosím to, co jste odzkoušeli, ne o čem jste se někde dočetli

Popravdě jsem o tom ani nic nečetl, nezajímají mne.
Mluvil jsem o letovém projevu, který jsem viděl při 3 příležitostech, kdy s tím někdo létal.
Bylo to neustále srovnané v horizontu, maximálně mírný náklon při rychlejšim přesunu.
Jinak se to jen tak přesouvalo z místa na místo. Opravdu velmi nezáživné, alespoň pro mne.
Tím se ale nechci nikoho dotknout, jen to není nic pro mne.
Pokud to umí víc, pak se omlouvám, nejsem obeznámen. :roll:

BoŠ píše:
- létání s pádlem - když se naučím základní obraty na bezpádle, tak očekávám, že se většina bude na pádle provádět obdobným způsobem (některé bez úpravy pádel nepůjdou třeba vůbec). To, že prostě vše nepůjde jako s bezpádlem (například přechody), očekávám (fyzika je prostě fyzika).

No, tady už Ti to trochu ostřeji napsal Ondra.
Tohle opravdu musíš zkusit.
FBL heli nakloníš dopředu a ona letí dopředu. Ty jen udržuješ kolektivem výšku a rychlost. Předpoklad je dobré bezpádlo a dobře seřízené.
S trochou nadsázky můžeš pustit kniply a stejně poletí rovně.
FB heli nakloníš dopředu a ona Ti uteče i do strany. Když to srovnáš, stejně nepoletí sama ustáleně dopředu. Budeš jí muset trochu řídit, aby pokračovala rovně. Rozhodně nemůžeš nechat kniply v neutrálu a kochat se.
Případně se budeš kochat tím, jak si letí kam chce.

Teď než nastane smršť protiargumentů, vím, že to řízení FBL heli bude stačit valné většině lidem.
Pokud ale pak začneš zkoušet něco přesnějšího a pilotně náročnějšího, zjistíš, že to bezpádlo neudělá úplně vše a je třeba řídit, což najednou s úžasem zjistíš, že nevíš jak.
Vlastní zkušenost :wink:
A pokud budeš mít bezpádlo, co to zvládne všechno, pak ztrácí smysl chodit lítat.
Už neřídíš ty, ale nějakej mikroprocesor.

Přirovnání k ABS a podobným věcem není na místě.
Autem jedeš proto, že chceš někam dojet za každého počasí, bezpečně a s co nejmenší námahou.
Pokud máš auto na zábavnou jízdu, dáš přednost manuálnímu řazení, ostrým brzdám, tvrdým tlumičům, ....
A to proto, že máš požitek z řízení a ten můžeš mít logicky jen v případě, že ještě řídíš a né, že se jen vezeš.
S heli snad nikdo nechodíte lítat, jen proto, aby lítala. Všichni snad chcete řídit a bavit se. Ne?

Toto je zase můj názor. :twisted:

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 06.01.2014 11:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 19.1.2009
Příspěvky: 663
bonis píše:
Přirovnání k ABS a podobným věcem není na místě.
Autem jedeš proto, že chceš někam dojet za každého počasí, bezpečně a s co nejmenší námahou.
Pokud máš auto na zábavnou jízdu, dáš přednost manuálnímu řazení, ostrým brzdám, tvrdým tlumičům, ....
A to proto, že máš požitek z řízení a ten můžeš mít logicky jen v případě, že ještě řídíš a né, že se jen vezeš.

Toto je zase můj názor. :twisted:


:lol: :lol: :lol:

tohle je genialni :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06.01.2014 11:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 1292
Bydliště: Hrádek nad Nisou
Příspěvek smazán.
Když jsem si to po sobě přečetl, bylo to jak nějakej ubulenej postesk nad nespravedlností světa :mrgreen:

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 06.01.2014 15:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2013
Příspěvky: 709
Bydliště: Brno
bonis píše:
- létání s pádlem - když se naučím základní obraty na bezpádle, tak očekávám, že se většina bude na pádle provádět obdobným způsobem (některé bez úpravy pádel nepůjdou třeba vůbec). To, že prostě vše nepůjde jako s bezpádlem (například přechody), očekávám (fyzika je prostě fyzika).


No, tady už Ti to trochu ostřeji napsal Ondra.
Tohle opravdu musíš zkusit.
FBL heli nakloníš dopředu a ona letí dopředu. Ty jen udržuješ kolektivem výšku a rychlost. Předpoklad je dobré bezpádlo a dobře seřízené.
S trochou nadsázky můžeš pustit kniply a stejně poletí rovně.
FB heli nakloníš dopředu a ona Ti uteče i do strany. Když to srovnáš, stejně nepoletí sama ustáleně dopředu. Budeš jí muset trochu řídit, aby pokračovala rovně. Rozhodně nemůžeš nechat kniply v neutrálu a kochat se.
Případně se budeš kochat tím, jak si letí kam chce.

Vždyť jsem psal, že fyzika je fyzika. Do všech letadel a teď i vrtulníku jsem šel s tím, že je chci řídit. FBL mám proto, že jsem je tak koupil. Poté jsem ještě ve výprodeji koupil starého T-Rexe v rozsypu s FB, proto píšu, že si to chci odzkoušet.

Musím si to ověřit, ale zřejmě vím o jednom, co démonem začíná od píky. Dám případně vědět, třeba se s námi podělí o zkušenosti.

Co se týče názoru OPRa - já jsem s vrtulníkem žádnou akrobacii v reálu nedělal. To, že některé figury jdou s pádlem ne snadno, případně vůbec dělat, mám načteno. Jednalo se o pojednání o fyzice letu vrtulníku, kde pádlový systém mechanicky nestíhá, respektive se musí pádlový systém nastavit hodně nestabilně (úpravy pádel, odlechčení,...). U FBL se to prostě dá nastavit jednodušeji. Toto pojednání samozřejmě nemusí být objektivní.

Každopádně každý ať létá, jak chce, hlavně ať zbytečně nepadá. Toto přeji opožděně všem letcům do nového roku 2014. Letu zdar!

PS: Doprčic, tady u nás jarní počasí a já musím dřepět v práci :evil:

_________________
MC-20HOTT,ImperiumD,RCF Sbach 1,2m,MXS 64",T-Rex500DFC+BDSX,LOGO550SE+Spirit,Goblin570+Spirit


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz