Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 04.01.2014 3:01 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22.9.2013
Příspěvky: 177
Bydliště: Brno
Jsem začátečník. Naprostý a možná věčný, protože mi nějak není dáno, a to spojení oka a prstíků mi nějak né a né naskakovat. Sice vím, jak bych měl s páčkama kvedlat, ale stejně to každou chvíli udělám naopak. Můj simulátor by mohl vyprávět... Když se srovnávám s lidma ze svého okolí, snad každý se to učí snadněji.
A to mám několik pilotních průkazů. Prostě se mi nějak nevyvinul nerv spojující oko a prsty a funguje mi jen ten, který spojuje zadnici s kniplem. Někdo to tady trefně popsal jako schopnost vylézt z letadla/vrtulníku a zůstat na zemi.

Přesto ale ta touha řídít model zůstává, dere se na povrch a s ní se objevují spousty otázek, které se zde objevují s železnou pravidelností. Mnozí už na ně nereagují, ale ti trpělivější na ně stále dokola odpovídají. Díky. Proč se ale pořád opakují? ....Jaký vrtulník je vhodný pro začátek?....

Není to asi jen v tom, že by tazatelé byli líní číst. Já už týden skoro nic jiného nedělám, pročítám tady celý rozsáhlý archiv ale jasno stále nemám. Informací je tu dost, opravdu mnoho, ale začátečník jako laik si je nedokáže utřídit a vytěžit, protože ještě není schopen posoudit co je podstatné, co podružné, co je informace s cenou zlata a co jen něčí osobní názor.
Navíc vývoj jde rychle dopředu, a dva roky stará doporučení třeba už nemusí platit...

Správná otázka pro začátek je: Co si od toho slibuješ? Kam chceš dojít? Kolik chceš/můžeš ročně investovat? Bohužel ani tyto odpovědi úplný začátečník mnohdy nezná, protože nejdřív potřebuje znát odpověď na otázky jiné: Budu vůbec schopen to řídit? Co když za půl roku zjistím že mi to vůbec nejde? Nešlo by to nejdřív vyzkoušet s menší investicí nějak "nanečisto"?