Reklama

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vyvážení helikoptéry - Ikarus ECO 7
PříspěvekNapsal: ned 22.12.2013 12:32 
Nováček serveru
Nováček serveru

ahojte, mám problém s helikoptérou ikarus eco 7 .. s helikoptérou se několik let nelétalo.. Jsem začátečník a potřebuji poradit jak vyvážit helikoptéru... co se dějě.. mám tam 5s Lipo a při cca 40% výkonu motoru se helina začne odlepovad od země .. ale táhne ju to na pravou stranu.. začne se naklápět na pravou stranu.. a při jemném přidávání by se převrhla na kraj.. a zničit ji nechci.. potřeboval bych poradit jaké je postup při seřizování.. které táhla u cykliky se musí popotáhnout atd... uvítal bych i nějaké fotky.. a vaše děkuji moc. Jinak mám k tomu vysílačku Spectrum DX7 ...

Další otázka : nevím, zdali mám dobře zapojené servo na náběh lopatek.. ( pitch ) ve vysílačce náběh je spjatý s THRO.. jestli to dobře chápu , tak náběh lopatek je spjatý s otáčkama motoru.. nevím jestli to je dobře či nikoliv..

Děkuji vám za každou radu..

Martin

PříspěvekNapsal: ned 22.12.2013 12:57 
Mazák
Mazák

Dopln si do profilu bydliste, aby se eventuelne nasel nejaky vrtulnikar v okoli a pomohl osobne. Protoze podle psaneho textu je mi jasne ze vubec nevis vo co gou u vrtulniku.

Tady mas manual - http://www.ikarus-modellbau.de/Anleitun ... ranger.pdf - pokud nemas, tak si to projdi aj sou tam informace ohledne serizeni.

Co tam mas za pohon na 5S LiPo? Jake dalsi vybaveni? Vysilacku mas nastavenou dobre? Nak

Profil {RCalbum.cz}  

PříspěvekNapsal: ned 22.12.2013 13:28 
Nováček serveru
Nováček serveru

no myslím si že vysílačku mám nastavenou dobře.. ale vyloučit se to nedá, že je nastavená špatně.. jinak tu mám motor mega 22/20/3 .. regl mám MGM compro X2 6026...serva od hitecu..

A jsem ze Zlína

PříspěvekNapsal: ned 22.12.2013 13:34 
Mazák
Mazák

Obrázky: 7
Promiň trochu drzou otázku: Umíš lítat s modelem vrtulníku? Nebo jsi úplný začátečník (lítáš na simulátoru)?

Profil Soukromé album  

PříspěvekNapsal: ned 22.12.2013 13:41