Switch to full style
Začínáte nebo chcete začít s vrtulníkem.
Odeslat odpověď

Re: Howgh-dolétal jsem

pon 07.05.2012 20:15

Jarda.Wolf píše:...... uznávám, měli jste pravdu Double Horse je šmejd a ruce dál od toho.
Jarda

Tak, tak.
A je škoda, že z trhu zcela zmizel Esky HB V2, doporučovaný i některými znalými jakožto relativně laciná hračka s levným provozem, která naučí základy až po kroužení utažených zatáček či osmiček.

F-45 podle záznamů nevypadá nejhůř, ale proti E HB V2 nemá Bell-Hiller s pádlama v úhlu 90° a desku cykliky ovládanou kolem podélné a kolem příčné osy, ale pootočenou o 45°.

Re: Double Horse 9104

úte 08.05.2012 14:48

Kolik má vlastně průměr hlavní hřídel honey bee V2 ?Změřil by mi to někdo?Děkuju..

Re: Double Horse 9104

úte 08.05.2012 16:24

Dáva píše:Kolik má vlastně průměr hlavní hřídel honey bee V2 ?Změřil by mi to někdo?Děkuju..

Plná hřídel 3 mm.
Pro úplnýho začátečníka slabý místo, často se ohne (s trochou cviku ji lze srovnat tak, že skoro nehází, resp. vibrace celého vrtulníku jsou v toleranci).
Např. menší Kestrel SX má dutou s vnějším průměrem 4 mm, tak se jen tak neohne.
*
Co má za hřídel F-45...?
.

Re: Double Horse 9104

úte 08.05.2012 19:33

A sakra trochu jsem doufal,že to bude stejný.F-45 má dutou 6mm.Koukal jsem,že bych musel přemístit jedno servo,aretaci cykliky a udělat 2 otvory do bočnice a možná ještě spoustu dalších věcí :lol: .To čučim jako blázen,že má HB takovou užovku hřídel.Docela by mě zajímalo,jak by se choval F-45 s Bell-Hiller rotorem.

Re: Double Horse 9104

úte 08.05.2012 19:43

Dáva píše:...F-45 má dutou 6mm.K...
Tak to je pěkná roura, čekal jsem trubičku max. 4 mm.

Re: Double Horse 9104

pát 01.03.2013 17:03

tiež som bol majitelom tej slávnej heli Double horse 9104 a mal problémy. Som rád že sa ju podarilo vrátiť späť predajcovi, ktorí mi povedal že DH sa vracajú jeden za druhým.
Podobné problémy:
1. nová baterka, ale helina nie a nie ísť hore, a ak aj, tak len na pár sekúnd a potom naspäť dole. Skúšal som viacero batérií, aj motor som menil, nič nepomohlo, dokonca aj riadiaca jednotka bola menená.
2. ovládať ju vonku bola docela fuška, nakoľko si lietala ako chcela

tiež som prešiel na MJX F645, už s ńou lietam dlhší čas a zatiaľ úplne v pohode, super helina. Lietam aj pomerne vysoko, lietal som aj za slabšieho fúkania, v pohode. Zatiaľ som na nej menl len podvozok, aj to z dôvodu že som lietal v zime a z ničoho nič mi vypadla baterka (vybila sa) nakoľko bola dosť zima a išiel kolmo na zem. Odniesol si to le podvozok, ktorý som ale doma s otcom spravil plechový a lieta to ďalej......

Re: Double Horse 9104

pát 01.03.2013 17:03

tiež som bol majitelom tej slávnej heli Double horse 9104 a mal problémy. Som rád že sa ju podarilo vrátiť späť predajcovi, ktorí mi povedal že DH sa vracajú jeden za druhým.
Podobné problémy:
1. nová baterka, ale helina nie a nie ísť hore, a ak aj, tak len na pár sekúnd a potom naspäť dole. Skúšal som viacero batérií, aj motor som menil, nič nepomohlo, dokonca aj riadiaca jednotka bola menená.
2. ovládať ju vonku bola docela fuška, nakoľko si lietala ako chcela

tiež som prešiel na MJX F645, už s ńou lietam dlhší čas a zatiaľ úplne v pohode, super helina. Lietam aj pomerne vysoko, lietal som aj za slabšieho fúkania, v pohode. Zatiaľ som na nej menl len podvozok, aj to z dôvodu že som lietal v zime a z ničoho nič mi vypadla baterka (vybila sa) nakoľko bola dosť zima a išiel kolmo na zem. Odniesol si to le podvozok, ktorý som ale doma s otcom spravil plechový a lieta to ďalej......

Double Horse 9104

pon 13.05.2013 18:25

Zdravim, kamarád má problém s Double Horse 9104 Shunag Ma 3CH 710mm co se týče otáčení vrtulníku kolem osy, jelikož s tím nedávno havaroval a od té doby mu blbne zadní rotor tj. pod slabým plynem mu točí doleva a pod plným plynem do prava. Osobně se domnívám že zdevastoval gyro, ale i přes to prosím o nějakou menčí radu, či se to dá nějak vyřešit nebo ne. Předem děkuji za odpovědi :)

Re: Double Horse 9104

pon 13.05.2013 18:38

Lenio píše:...se domnívám že zdevastoval gyro, ...

Popis závady by tomu i odpovídal.

Nejlepší řešení je ryze preventivní - nekupovat vrtulníky značky Doublé Horsé.

Re: Double Horse 9104

pon 13.05.2013 18:49

corona píše:Popis závady by tomu i odpovídal.

Nejlepší řešení je ryze preventivní - nekupovat vrtulníky značky Doublé Horsé.


Ok dík za radu :)

Re: Double Horse 9104

stř 14.08.2013 20:47

Pánové,
dotaz z nouze ,kde se dá koupit baterie do tohoto vrtulníku.Po cca 18 měsících je asi baterie v čudu,vrtulník se neodlepí od země.Nebo je závada jiná ?Máte pravdu ,nikdy více vrtulníky od tohoto kouzelníka s letajícími stroji.Já jsem taky blb ,protože nejmenovaný prodejce mi nedodal doklad o prodeji a já to nereklamoval,tak o záruce si mohu nechat zdát.Za blbost se platí.

Moc děkuji a přeji hezký večer.

Honza

Re: Double Horse 9104

čtv 15.08.2013 20:34

honzakral píše:Pánové,
dotaz z nouze ,kde se dá koupit baterie do tohoto vrtulníku.

Třeba 1500 mAh tady:

http://www.ebay.com/itm/9118-26-7-4V-15 ... 337a6395d4

Ale na HK se určitě najde i kvalitnější lipolka.

Re: Double Horse 9104

čtv 06.02.2014 11:37

Ahoj. Známý mi přinesl tenhle stroj, že mu nelítá + seznam náhradních dílů (ozubené kolečko, nějaké spojky...) co by chtěl objednat. Po tom, co jsem si tu o tomto vrtulníku přečetl, mám 3 otázky:
1) víte nějaký eshop, kde mají náhradní díly levně na tenhle vrtulník (klidně i neoriginální a z číny).
2) má to vůbec cenu je shánět když to má takové problémy... a tedy by bylo lepší peníze za ty díly dát do lepšího vrtulníku (např. toho MJX F645)
3) Můžete doporučit nějakou jinou levnou alternativní helinu, co je fakt bezva a není na ni potřeba ten "must have" seřizovač? :)

Konečný rozhodnutí není na mě, ale chtěl bych mu dát nějaké možnosti co s tím může dělat. Takže mě zajímají všechny 3 otázky. Osobně, pokud s tím jsou samé problémy, bych to dal na skříň jako dekoraci a pořídil něco doporučovaného, ale jak říkám, nejsem majitel toho stroje. :)

Re: Double Horse 9104

čtv 06.02.2014 14:35

zdekar píše:Ahoj. Známý mi přinesl tenhle stroj, že mu nelítá + seznam náhradních dílů (ozubené kolečko, nějaké spojky...) co by chtěl objednat. Po tom, co jsem si tu o tomto vrtulníku přečetl, mám 3 otázky:
1) víte nějaký eshop, kde mají náhradní díly levně na tenhle vrtulník (klidně i neoriginální a z číny).
2) má to vůbec cenu je shánět když to má takové problémy... a tedy by bylo lepší peníze za ty díly dát do lepšího vrtulníku (např. toho MJX F645)
3) Můžete doporučit nějakou jinou levnou alternativní helinu, co je fakt bezva a není na ni potřeba ten "must have" seřizovač? :)

Konečný rozhodnutí není na mě, ale chtěl bych mu dát nějaké možnosti co s tím může dělat. Takže mě zajímají všechny 3 otázky. Osobně, pokud s tím jsou samé problémy, bych to dal na skříň jako dekoraci a pořídil něco doporučovaného, ale jak říkám, nejsem majitel toho stroje. :)

Ježíš nekupovat ND ani někde z číny,je lepší raději koupit MJX. 9104 a tomu podobné nebrat díly jsou drahy na to co to neumí a co se propaguje. HLÁSÍM NEBRAT! Nebo menší WL 911 čtyřkanál.

Re: Double Horse 9104

čtv 06.02.2014 17:46

zdekar píše:1) víte nějaký eshop, kde mají náhradní díly levně na tenhle vrtulník (klidně i neoriginální a z číny).
2) má to vůbec cenu je shánět když to má takové problémy... a tedy by bylo lepší peníze za ty díly dát do lepšího vrtulníku (např. toho MJX F645)
3) Můžete doporučit nějakou jinou levnou alternativní helinu, co je fakt bezva a není na ni potřeba ten "must have" seřizovač? :)


1.
Díly zde:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= ... &_from=R40

2.
Nemá smysl to udržovat, DH 9104 neumí ani pohyby do boku, má jen polocykliku. Nenaučí ani páčkovat. Neopravoval bych.

3.
Dobrý alternativní stroj již z trhu zmizel - byl to stejně velký 4-k a měl pádla:
http://www.banggood.com/ESKY-HONEY-BEE- ... 71226.html
Na rozdíl od rozšířeného F-45 umí lítat i klopený zatáčky na obě strany. Už ho do ČR nikdo vozit nikdy nebude a alternativa na trhu taky nebude - trh je řízen poptávkou a ta nehledá 4-kanál, kterej začátečník musí namáhavě řídit.

.
Odeslat odpověď