Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 480 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jaký vrtulník pro začátek
PříspěvekNapsal: pon 16.05.2011 4:56 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 15.5.2011
Příspěvky: 8
Bydliště: Plzeň
Zdravím.

Jsem úplný začátečník. Chtěl bych se naučit dobrým základům a pak se RC létání věnovat dále. Pro začátek bych chtěl do jednorotorového modelu na kterém bych půl rok - rok trénoval let investovat cca 4000 kč. Samozřejmě nechci koax. :)

Po přečtení několika vláken jsem se nadchl pro 4ch vrtulník Honey Bee v2 od Esky. Jenže jak jsem zjistil, tak ten už není dostupný a 6ch Honey Bee King 3 už je na mě trochu moc. Mohli by jste mi tedy prosím poradit nějakou alternativu, která by v současné době odpovídala Honey Bee v2 (levné náhradní díly, ovladatelnost atd.)? Děkuji.


Naposledy upravil DiR3cT dne pon 16.05.2011 6:02, celkově upraveno 4

Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 16.05.2011 5:26 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 14.9.2008
Příspěvky: 293
Bydliště: Český Těšín
Obrázky: 0
Tady si vše nastuduj - sekce "vrtulníky"

http://www.rcmania.cz/modules.php?name= ... ic&t=33983


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 16.05.2011 6:43 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.11.2009
Příspěvky: 817
Obrázky: 0
4000tis a půlrok - rok trénoval? :D

Ty si mě teda pobavil... všechno špatně


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 16.05.2011 7:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.3.2011
Příspěvky: 1826
Blog: Zobrazit blog (1)