Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.01.2011 19:18 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 18.11.2010
Příspěvky: 35
Bydliště: Uh.Hradiste
Mikelo píše:
1/ Kovová hlava Xtreme neudělá s těžištěm nic. Jak by taky mohla. Zlikviduje se velice snadno, když na to příjde, například při záseku rotoru se rozpadne vidlička, nebo praskne samotná hlava v límci obepínajícím hřídel. Jinak řečeno, vyhozené prachy, které nepřinesou nic co by pilot ocenil. To platí i o ostatních upgrade kovových dílech. Originál plastová hlavička naproti tomu změkne asi po 30 hodinách provozu, snadno se to pozná na pilotáži, a vymění se.
2/ Práce s nastavením není nulová, byť je to snadné.
3/ Podvozek není potřeba měnit, vydrží docela dost, pokud se už rozpadne stejně šlo o ránu kdy bude ohnutá hřídel, nebo popraskají jiné díly. Takže váha navíc, přínos sporný.
4/ Motor z CP3 nemá žádný smysl instalovat. Jeho výkon je ve skutečnosti stejný, jen má vyšší otáčky. Možnost výměny uhlíků je bezcenná, když to stojí jako celý nový motor do HB. Čili opět vyhozené prachy.
5/ Instalace rychloběžné vyrovnávací vrtulky z CP3 přinese malé zlepšení, ale překmitávání ocasu neodstraní, to leda servem řízená vrtulka. Stejně citelně však výměna vleze do peněz, takže celková výhodnost je na zvážení. Proč při tom měnit řídící jednotku nechápu, není k tomu žádný důvod, kromě nevědomosti o tom jak pracuje.
6/ Pokud bude výměna padel za lehčí nějak komerčně využívána, vyhrazuji si autorské právo. Přišel jsem na to v ČR první :wink:

Je vidět,že máš s tímto vrtulníkem už hodně za sebou,protože tvé příspěvky jsou opravdu věcné a jasné.Co se týče vrtulníků,jsem úplný začátečník,ale taky jsem nepochopil v bodech 1,3,4 ve kterých jsi citoval MODELFUN nějakou výhodu oproti základu.A co se týče bodu 6 tak to určitě vyzkouším jakmile to bude možné.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01.02.2011 11:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.2.2009
Příspěvky: 1338
Dal jsem odkazy na to co v HB teď vozím, takže pasuje. Vhodný pastorek 11 nebo 12 z. Listy rotoru zúžené o 5mm u kořene a ke konci do ztracena.
Výměna padel a drátu za lehčí je levný a rychlý upgrade, který přinese zlepšení odezvy na páčkování. HB V2 totiž soudruzi z lidové Číny udělali tak tupou, aby si zavisel i opilý lampasák v palčákách.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01.02.2011 14:39 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 14.6.2010
Příspěvky: 39
Mikelo píše:
1/ Kovová hlava Xtreme neudělá s těžištěm nic. Jak by taky mohla. Zlikviduje se velice snadno, když na to příjde, například při záseku rotoru se rozpadne vidlička, nebo praskne samotná hlava v límci obepínajícím hřídel. Jinak řečeno, vyhozené prachy, které nepřinesou nic co by pilot ocenil. To platí i o ostatních upgrade kovových dílech. Originál plastová hlavička naproti tomu změkne asi po 30 hodinách provozu, snadno se to pozná na pilotáži, a vymění se.
2/ Práce s nastavením není nulová, byť je to snadné.
3/ Podvozek není potřeba měnit, vydrží docela dost, pokud se už rozpadne stejně šlo o ránu kdy bude ohnutá hřídel, nebo popraskají jiné díly. Takže váha navíc, přínos sporný.
4/ Motor z CP3 nemá žádný smysl instalovat. Jeho výkon je ve skutečnosti stejný, jen má vyšší otáčky. Možnost výměny uhlíků je bezcenná, když to stojí jako celý nový motor do HB. Čili opět vyhozené prachy.
5/ Instalace rychloběžné vyrovnávací vrtulky z CP3 přinese malé zlepšení, ale překmitávání ocasu neodstraní, to leda servem řízená vrtulka. Stejně citelně však výměna vleze do peněz, takže celková výhodnost je na zvážení. Proč při tom měnit řídící jednotku nechápu, není k tomu žádný důvod, kromě nevědomosti o tom jak pracuje.
6/ Pokud bude výměna padel za lehčí nějak komerčně využívána, vyhrazuji si autorské právo. Přišel jsem na to v ČR první :wink:


1) Trochu nechápu jak kovová rotorová hlava neudělá nic s těžištěm, když je prostě těžší jak ta plastová. Prostě se těžiště posune výš (aspon to nás učili už na základní škole ve fyzice, že to tak funguje ;) ) a to je trochu na letových vlastnostech znát, ale nic výrazného. Mně se tu hlavu ještě zlikvidovat nepovedlo a to se mi povedlo s tím párkrát pěkně švihnout (plastová hlava by zaručeně rupla, létal jsem dost dlouhou dobu s ní, tak vím co vydrží). Pokud má nikdo jinou zkušenost, tak se nehádám, ale já jsem spokojen (třeba ji rozbiju časem).
2) Souhlas, ale oproti šestikanálu hračka
3) Trochu bych se hádal, sám vím dobře kolik se těch podvozků prodává - tímhle se to dá vyřešit jednou provždy, když už to někdo kupuje - velikostě je to skoro stejné, jen to je pružnější plast, takže se vůbec neláme. Jinak kupovat to jen tak je zbytečné, to souhlasím.
4) Souhlas, ale motor z CP3 má delší živostnost i menší zahřívání. Spíš ho beru jako alternativu k tomu originálu, že se při výměně nemusí měnit regl. Jinak výhody střídáku nepopírám, určitě je mnohem lepší. Já ten z CP3 zkusil jen ze zvědavosti.
5) Zlepšila se rychlost reakce na otáčení podél osy, kdybych to nezkoušel, tak to netvrdím. Jen mě zase zajímalo co to udělá a když už někdo kupuje třeba ocasní motor, tak je lepší vzít tento. (výměnu regulátoru jsem dělal proto že jsem momentálně neměl jiný po ruce, jinak je to samozřejmě zbytečné).
6) S dovolením si to jen vyzkouším, jsem na to docela zvědav ;) . Nápad to vypadá bude dobrý.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01.02.2011 15:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.2.2009
Příspěvky: 1338
To jste se jistě taky učili, o kolik se posune těžiště slona, když na něj sedne moucha :idea: Pokud vůbec je pozorovatelná změna chování po instalaci kovové hlavičky na HB, na 100% to není těžištěm, což odhalí ihned i podprůměrný znalec vrtulníků. Za ty peníze se jednoznačně vůbec nevyplatí, může dokonce přinést i jisté potíže. Totéž platí téměř o všech dílech Xtreme na HB. Zato kovová hlava na CP3 je cena/výkon dobrá věc, aspoň v cenách všude mimo ČR. Asi proto ji ve své hračkářské nabídce nemáte. Však také díly kupuji v zahraničí, pro jejich až 50% předražení v ČEZku.
Motor z CP3 nepřinese nic, jednoduše proto, že z technického pohledu zkrátka nemá co. Všechny ss motorky tohoto typu nemají už principiálně ve vrtulníku co pohledávat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01.02.2011 17:08 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 18.11.2010
Příspěvky: 35
Bydliště: Uh.Hradiste
Mikelo píše:
Dal jsem odkazy na to co v HB teď vozím, takže pasuje. Vhodný pastorek 11 nebo 12 z. Listy rotoru zúžené o 5mm u kořene a ke konci do ztracena.
Výměna padel a drátu za lehčí je levný a rychlý upgrade, který přinese zlepšení odezvy na páčkování. HB V2 totiž soudruzi z lidové Číny udělali tak tupou, aby si zavisel i opilý lampasák v palčákách.

Takže pastorek 11-12 zubů,průměr otvoru 3,17mm.Je lépe použít se zajištěním na šroub(červík) nebo způsob lepení?A co se týče listů rotoru,pak je to úprava podomácku na koleně :) ,ano?Je to vůbec nutná úprava nebo to je možné nechat původní tvar listů?Ptám se jen proto,aby mi nevznikly problémy s vybrací pokud se mi nepodaří ji správně vyvážit.
Co se týče toho opilého Lampasáka v palčákách tak do něj mám ještě dost daleko.:lol: Tréninkové poskakování v obyváku mi zatím moc nedalo,venku mráz a do haly nemám přístup.Už ,aby bylo jaro.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01.02.2011 23:18 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 14.6.2010
Příspěvky: 39
Mikelo píše:
To jste se jistě taky učili, o kolik se posune těžiště slona, když na něj sedne moucha :idea: Pokud vůbec je pozorovatelná změna chování po instalaci kovové hlavičky na HB, na 100% to není těžištěm, což odhalí ihned i podprůměrný znalec vrtulníků. Za ty peníze se jednoznačně vůbec nevyplatí, může dokonce přinést i jisté potíže. Totéž platí téměř o všech dílech Xtreme na HB. Zato kovová hlava na CP3 je cena/výkon dobrá věc, aspoň v cenách všude mimo ČR. Asi proto ji ve své hračkářské nabídce nemáte. Však také díly kupuji v zahraničí, pro jejich až 50% předražení v ČEZku.
Motor z CP3 nepřinese nic, jednoduše proto, že z technického pohledu zkrátka nemá co. Všechny ss motorky tohoto typu nemají už principiálně ve vrtulníku co pohledávat.


Věřím, že jsi tu rotorovou hlavu zkoušel stejně jako já, takže víš o čem mluvíš ;) . Netvrdím že ne vždy je každý kovový upgrade přínos, ale zrovna v tomto případě se značně zlepší odolnost vrtulníku, aniž by se výrazně změnili letové vlastnosti. Cena je věc jiná, ale pokud ta kovová hlava zamezí při cca. třech větších haváriích popraskání držáků listů či pádel, tak se prostě vyplatí.

Je realita že tam ten SS motor je, s tím nic nenaděláme. A když u ho někdo mění, tak ten z CP3 má prostě delší životnost i menší zahřívání, to je prostě realita. Jako upgrade to nemá smysl, ale při koupi náhradního už to stojí za to, když zrovna nechci kupovat střídák a regl, i když je to nepochybně nejlepší řešení.

Diskuze o českých cenách asi nemá smysl právě proto že jsme v ČEZku (DPH, CLO, nepřímořský stát, 2 letá záruka) - když to sečteš, máš z toho svých 50%, ale o tom bylo řečeno už dost. V případě nespokojenosti máš pořád velký prostor pro seberealizaci, což bude určitě užitečnější než nesmyslná kritika ;) Pokud je vše v ČR tak špatně a víš jak to dělat lépe, pak budeš mít určitě velmi prosperující živnost a i já budu u Tebe rád nakupovat ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 02.02.2011 12:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.2.2009
Příspěvky: 1338
Kovová hlava rotoru nic neochrání. Proč myslíš, že i za velký peníze mi leží v šuplíku a není na hřídeli HB.
Motory, přestávám řešit. Kdo chce trvat na bludech ať si na nich je.
K diskusi o podnikání se strhnout nenechám, o tom diskutuj se svým voleným poslancem. Nikdo ti podnikat nenařizoval.
Snad jen k té záruce, pokud tě skutečně tato (morální) povinnost tolik trápí, přibyl mi další důvod proč ti nedat ani kačku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 15.09.2011 11:46 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.6.2011
Příspěvky: 2
zakupil som tiez tuto heli a mam ju problem udrzat vo vzduchu.. po vzlietnuti zacne cuvat vo velkych kruhoch a ide k zemi.. snazim sa to vyrovnat, ale vacsinou naberie dost velku rychlost to "cuvanie", ze to uz nezvladnem vyrovnat.. a taktiez ma cela heli dost velke vibracie a neviem prist na to co tie vibracie sposobuje.. pomaly sa s tym bojim chodit von, aby som ju nerozbil uplne.. :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: ned 25.09.2011 12:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 2771
Obrázky: 0
modelfun píše:
.... a i já budu u Tebe rád nakupovat ;)
Já bych rád koupil u tebe na modelfun.cz třeba něco na Honey Bee V2.
Nějak to ale nefunguje....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25.09.2011 21:15 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 28.10.2010
Příspěvky: 226
Bydliště: Žacléř okr. Trutnov, ČR
A nevím zda to bude lepší. Prodejce co mne obsluhoval v červnu až tam není a obchod je vyklizený. Oknem jsem viděl jen prázdný regál a smeták v koutě. Doufám, že je to jen proto, aby našli nové větší prostory, ale zatím nikde na webu ani sovíčko o budoucnosti tohoto obchodu. :(

_________________
Outrage Fusion50+HC3-SX,Protos470/MVVS+Spirit,Swift II,DX8,XrayT2/009,Phantom4+Huawei M3


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 12.10.2011 20:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 2771
Obrázky: 0
Colin1000 píše:
A nevím zda to bude lepší. Prodejce co mne obsluhoval v červnu až tam není a obchod je vyklizený. Oknem jsem viděl jen prázdný regál a smeták v koutě. Doufám, že je to jen proto, aby našli nové větší prostory, ale zatím nikde na webu ani sovíčko o budoucnosti tohoto obchodu. :(
Tak údajně od 1.11.2011 vše "v novém".
Jsem zvědav, zda to pojede...

A zrovna na Honey Bee V2 určitě něco chtít budu, abych už se držel tématu HB V2....

.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 09.11.2011 8:15 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 5.10.2008
Příspěvky: 10
Citace:
Mikelo
Kovová hlava rotoru nic neochrání. Proč myslíš, že i za velký peníze mi leží v šuplíku a není na hřídeli HB.
Motory, přestávám řešit. Kdo chce trvat na bludech ať si na nich je.
K diskusi o podnikání se strhnout nenechám, o tom diskutuj se svým voleným poslancem. Nikdo ti podnikat nenařizoval.
Snad jen k té záruce, pokud tě skutečně tato (morální) povinnost tolik trápí, přibyl mi další důvod proč ti nedat ani kačku.


Mikelo, vážím si Tvých technických příspěvků. Po technické stránce jsi určitě odborník. Nelíbí se mi ale Tvoje jednání. Nejsi středem světa. Smysl tohoto fóra není určitě v tom, abychom se navzájem kritizovali, ale abychom si pomáhali. Nevylévej si, prosím Tě svoje sebestředné kořeny na lidech, kteří se snaží pomáhat. Nikdo učený z nebe nespadl, Ty rovněž ne, taky jsi začínal. Neznám Tě, nevím, jestli si sám vyděláváš na místečku, které Ti zařídil tatínek nebo maminka nebo jestli jsi doma rozmazleně vychovávaný, jestli Ti rodiče cpou peníze, ale nevysmívej se lidem, kteří nemají na rozhazování. Jestli míníš jednat tak, jako doposud, tak Tě prosím, abys opustil toto fórum. Každý je nahraditelný.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 10.11.2011 8:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 25.3.2008
Příspěvky: 1544
Proč se ti nelíbí jeho jednání :?: nebo spíše způsob,jakým tady radí nováčkům?Pravda,Mikelo je občas trochu drsný,to je pravda,ale to je právě dobře.Je třeba lidem,kteří v této problamatice tápou, rázně ukázat cestu.Faktem a paradoxem je,že někteří právě tohle slyšet nechtějí a melou si dokola své.
Já Mikela znám osobně;není to žádný usmrkánek,nýbrž pán,řekněme,že už mu dávno není dvacet a moc dobře ví,o čem píše :!:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 10.11.2011 11:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 27.8.2009
Příspěvky: 3309
Bydliště: Prešov, SK
"ahart"
Ja ho osobne nepoznam. No na pivo by som s nim siel rad. :wink:
Pise a iste aj hovori co si mysli, len bez obalu.

_________________
T8FG - Tarot345PRO BeastX, Protos430 BeastX
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 10.11.2011 19:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 2771
Obrázky: 0
ahart píše:
.... Po technické stránce jsi určitě odborník. Nelíbí se mi ale Tvoje jednání. Nejsi středem světa. Smysl tohoto fóra není určitě v tom, abychom se navzájem kritizovali, ale abychom si pomáhali. ....

Tohle je odborné fórum a prioritní jsou tedy odborné rady. Ty pomáhají.

Naopak škodí zavádějící informace nějakých "rcmachrů", "modelborců" či dalších zbožíchvalců, ať jsou jakkoli ulízané.

A k věci:
Ano, Esky Honey Bee V2 mě naučil vodit vzduchem stroj a nacvičit si základní reakce - dle mého je to skutečně správná cesta. Cvičný kříž jsem nepoužil, simulátor nemám, ale během několika desítek minut času ve vzduchu se nebojím přeletět z místa na místo, točit levé i pravé kruhy, přejít z jedné zatáčky do druhé a udělat souvrat.
Silně pochybuji, že bych se totéž naučil s nějakou bláznivou Walkerou.

---
A kapku si postěžuju:
Proč nemůže nějaký tuzemský podnik vyrábět něco podobného? Nemusel bych každou blbinu kupovat z HK nebo přes ebay, ale třeba v kdejaký okresní obci. Jako náhradní díly by byla ideální celá stavebnice draku - díly v pytlíku.
Asi jsem naivní snílek....


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz