Autor |
Zpráva |
scarabeus
|
Napsal: ned 07.12.2008 22:20 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 10.12.2006 Příspěvky: 2695 Bydliště: Praha 5 Obrázky: 7
|
Jo a dodatek... Necekej, ze ti nekdo napise nastav sem tohle a semhle tamto. To je:
1) pekna blbost, protoze se tim nic nenaucis, jen budes opickovat
2) nerozumny - nelze pouzit "standardni" nastaveni, kazda heli se chova jinak a kazdy ji ma nastavenou na jine hodnoty - viz treba maximalni a minimalni kolektiv. Ty muzes mit +/- 10 a nekdo jiny klidne 13 stupnu.
Univerzalni odpoved neexistuje
Je to o tom problematiku pochopit, nastudovat a pak si nastavit vse dle sveho vlastniho rozumu a uvazeni. Proto ti ZDZD dal link, kde je to vysvetleno. Pravda je, ze pro nas, kteri se tim uz nejakou dobu zabyvame, je to dost jasne, pro novacky to muze byt i matouci - to ale nemuzu posoudit, nebyl bych objektivni.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
lada.T
|
Napsal: ned 07.12.2008 22:45 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 12.5.2008 Příspěvky: 120 Bydliště: Turkovice u Přelouče
|
Co k tomu rict,diky,ale s rc modelarinou sem zacal asi tak pred pul rokem,poradnou vysilajdu mam 2 mesice.O realnejch vrtulnicich,vicemene ruskejch, toho vim az moc,ale jsem jen strojar,ne elektronik,proto je nejaky nastavovani hodnot v tx pro mne skoro spanelska vesnice.A radeji tam natukam nejake hodnoty co ma uz nekdo vyzkouseny nez tam naprat hovadiny a nekde to pak rozlestit o beton.A ten plyn sem dal od nuly proto,ze nevim jak nastavit autorotaci na tx na samostatnej switch.Ale radeji se uz na nic nebudu ptat,nebo ztoho tady budou taky 3 stranky jak na vlaknu o gyru,jo a neni to lenost.
_________________ T-rex 450S Dx7 + AR6100e + FU 401 + S3153 http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=742&amode=
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: ned 07.12.2008 23:11 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Obávám se, že uspokojivě odpovědět na tvoje otázky je prostě nad možnosti tohoto fóra.
Ony ty neustálé kecy "navštivte zkušeného vrtulníkáře" mají něco do sebe.
Nemyslím to nijak špatně, ale ty potřebuješ, aby ti někdo vysvětlil a ukázal jak na to. A to je tak na celé odpoledne. Tady na fóru to prostě nejde. Ano, na konkrétní dotaz je to něco jiného. Každý rád odpoví, pomůže. Odtoho sem chodíme.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
lada.T
|
Napsal: ned 07.12.2008 23:19 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 12.5.2008 Příspěvky: 120 Bydliště: Turkovice u Přelouče
|
Byly to jen 2 otazky,a to konkretni otazky,tudiz sem ocekaval konkretni odpovedi,nic vic,proto sem ostatne taky chodim,jinac nic ve zlym,ale zrejme neni nad to spolehnout se sam na sebe,ostatne sou to moje penize kdyz neco rozflakam,skoda jen ze nemuzu nikoho treba potesit stylem...diky moc za radu funguje to skvele,si fakt machr zes me pomohl....to asi potesi kazdyho pokud se nepletu,ale na to se uz dneska asi nehraje.A zkuseneho vrtulnikare jsem u tu schanel,jako safranu.
_________________ T-rex 450S Dx7 + AR6100e + FU 401 + S3153 http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=742&amode=
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: ned 07.12.2008 23:55 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Ale vždyť jsi dostal, řekl bych, vyčerpávající odpovědi ( teď jsem to ještě jednou celé pročítal).
Autorotace se nastavuje tak, že el.motor se vypne, spalovák jde do volnoběhu. Zbytek řízení musí stále normálně fungovat. Názorů jak nastavit úhly kolektivu pro autorotaci se různí. Já používám nastavení +- max. možné. Křivka je tedy -100 lineárně do +100. A nechám to na rukou. Někdo nastavuje mínusové hodnoty méně.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
scarabeus
|
Napsal: pon 08.12.2008 0:39 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 10.12.2006 Příspěvky: 2695 Bydliště: Praha 5 Obrázky: 7
|
lada.T píše: A radeji tam natukam nejake hodnoty co ma uz nekdo vyzkouseny nez tam naprat hovadiny a nekde to pak rozlestit o beton.A ten plyn sem dal od nuly proto,ze nevim jak nastavit autorotaci na tx na samostatnej switch.Ale radeji se uz na nic nebudu ptat,nebo ztoho tady budou taky 3 stranky jak na vlaknu o gyru,jo a neni to lenost.
Natukat neco, co NEKOMU funguje a doufat, ze tobe to pojede taky, to je dost sileny, nemuzu si pomoct. Nikdo nerika, ze tam mas nasazet hovadiny. Hodnoty, co tam nasazis, se budou zakladat na POROZUMENI dane problematiky, pak vazne neni co zkazit.
Autorotace - co takhle manual k vysilajde? Proc neoddalis motor od hlavniho kola a proste to nevyzkousis?
Jo a nezpomen se urazit a sedet doma v koute, tim si vazne pomuzes. Jo, to bylo popichnuti, takze se klidne ptej dal
A ze je nejlepsi za nekym zajet, ano, svata pravda. Ze nemuzes nikoho sehnat - muze se stat, ze nenajdes nikoho v blizkem okoli, a tim padem musis zajet o kus dal. Vzdy se to ale vyplati. Nezkousel jsi zalozit tema ohledne pomoci s nastavenim atd?
BTW heliny jsou (uz to taky opakuju po nekolikaty) nejtezsi RC disciplina, na ovladani. Je potreba znat dost teorie co se deje, jak se deje, je to studium na hodne dlouhych zimnich veceru.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|