Tak pro ty co to zajímá: tenhle odkaz mne zaujal, protože Cap 232 je dost pohledný éro. Tak proč by nemělo létat? Uvědomil jsem si že tam musí být někde řádná krpa.(Jinak ho dostavuji a připravuji na jaro).Proměřil jsem si úhel seřízení a nestačil se divit - stavebnice se souměrným profilem ,kde bychom se měli bavit o cca 0,5 až 1 stupeň má , a to se podržte 3,5 až 4 stupně - což je neuvěřitelných 20mm náběhu v ose profilu na 330mm.Což ja 4- 8 krát víc než by mělo, Bomba je ,že profil křídla hlavně ladí se spodní linií trupu
(ale že to pilot rozseká....) To znamená v reálu pokud odstartujete - tak v tomto seřízení čeká pilota lítý boj o záchranu letadla - nedovedu si představit jak ho dostat dolů - po každém stažení plynu bude následovat pád po křídle. Křídlo je v podstatě nastavené tak ,že v letu je přetažené - pod motorem to nějak (hodně blbě poletí),ale pak.....Jinak to je v souladu s předešlými řádky diskutujících.
Doporučuji každému, pokud budete zalétávat nový letoun (a zvláště ty ze stavebnic)přeměřte si úhly seřízení - pokud pominu těžiště - což považuji za samozřejmost - správný úhel seřízení je poukázka na to ,že letoun po přistání bude celý. Hodně často jsou tam chyby - sice ne tak velký jako zde u této stavebnice ,tato jednoznačně vede. Ale i čí'nani se seknou - a to je důvod jejich zatracování - mají tam velmi často nulu (namátkou Spitfire 1800 CMP,Lancair CMP,Cap 232 Hangar,Extra CMP - srovnejte (polosouměrný profily kolem 1 - 1,5 stupně ,souměrný 0,5 stupně cca a pak při zalétávání doladit) úhly seřízení a budete překvapení jak je z bestie je najednou příjemně létavý éro - baví mne názory typu létající cihla, profil na houby apod - jasně nechtějte od nich přesnou akrobacii nebo 3D létání ale pohodový příjemný a pohledný (v rámci možností
éro na vyblbnutí)