|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
kobra
|
Napsal: ned 09.04.2017 19:03 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 22.2.2013 Příspěvky: 8
|
Sháním plán na model F3A 2 metry na benzin.Prosím může někdo poradit kde sehnat?
Naposledy upravil kobra dne stř 12.04.2017 20:23, celkově upraveno 2
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
clouseau
|
Napsal: pon 10.04.2017 15:28 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.3.2004 Příspěvky: 814 Bydliště: Turnov Obrázky: 0
|
kobra píše: Sháním plán na model F3A 2x2 metry na spalovák.Prosím může někdo poradit kde sehnat? a na co když je to na spalovák?, v tom případě nějaké historické věci na netu...
_________________ Vladislav Plichta www.clouseau.eu místopředseda KLeM ČR
|
|
Nahoru |
|
|
radi5
|
Napsal: pon 10.04.2017 22:30 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 29.10.2010 Příspěvky: 635
|
Zkus googlit na japonských webech. Clouseau: Tvému příspěvku nerozumím...
|
|
Nahoru |
|
|
wisky
|
Napsal: úte 11.04.2017 18:59 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 15.2.2004 Příspěvky: 403 Bydliště: Nový Jičín
|
F3A se minimálně 10 let vyrábí jako kompozity, pokud chceš stavět tak si sežeň třípohledový nákres nějakého speciálu, vymysli konstrukci a postav si ho . Pokud chceš lítat tak si kup nějaké F3A olétané, na modelbazaru se občas objeví dobrá koupě staršího (co do roku výroby) třeba i nedotknutého éra. No a pohon, spalovák proč ne, jestli máš, znáš a provozuješ není co řešit, pokud jsi novic co se týká spalovacích motorů tak bych volil raději elektriku, vše má své pro a proti. Pro soutěžní létání vede elektro. Pro inspiraci mrkni třeba http://www.ikarus-ostrava.com/ modely-klasické akrobaty jsou tam i nějaké plánky http://www.f3alorenz.de/index-home-f3a.htmCloseau tím asi myslel že elektrika spasí svět a spalováky nejsou v současnosti IN
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: čtv 13.04.2017 9:24 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
wisky píše: F3A se minimálně 10 let vyrábí jako kompozity, pokud chceš stavět tak si sežeň třípohledový nákres nějakého speciálu, vymysli konstrukci a postav si ho . Pokud chceš lítat tak si kup nějaké F3A olétané, na modelbazaru se občas objeví dobrá koupě staršího (co do roku výroby) třeba i nedotknutého éra. No a pohon, spalovák proč ne, jestli máš, znáš a provozuješ není co řešit, pokud jsi novic co se týká spalovacích motorů tak bych volil raději elektriku, vše má své pro a proti. Pro soutěžní létání vede elektro. Pro inspiraci mrkni třeba http://www.ikarus-ostrava.com/ modely-klasické akrobaty jsou tam i nějaké plánky http://www.f3alorenz.de/index-home-f3a.htmCloseau tím asi myslel že elektrika spasí svět a spalováky nejsou v současnosti IN Spalováky hlavně mají problém se současným stylem lítání a sestavama. Proto se většinou lítá elektro s velkou vrtulí (nebo dvěma).
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
wisky
|
Napsal: čtv 13.04.2017 14:01 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 15.2.2004 Příspěvky: 403 Bydliště: Nový Jičín
|
Jasně, máš pravdu Honzo, ale odpovídal jsem jaksi v obecné rovině dotazu. Na soutěžní F3A spalovací motor už není, ale třeba v národní RCA se občas někdo se spalovákem objeví. A je spousta létačů, kteří provozují starší F3A hlavně s benzíňákem, ono ty staré žhavíky kolem 25 ccm byly hooodně žíznivé. V nějakém testu ve FMT bylo krásně napsáno, v sestupných obratech vrtule krásně brzdí, ale s dvěma vrtulemi si ještě můžu vypít šálek čaje
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: čtv 13.04.2017 17:43 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
wisky píše: Jasně, máš pravdu Honzo, ale odpovídal jsem jaksi v obecné rovině dotazu. Na soutěžní F3A spalovací motor už není, ale třeba v národní RCA se občas někdo se spalovákem objeví. A je spousta létačů, kteří provozují starší F3A hlavně s benzíňákem, ono ty staré žhavíky kolem 25 ccm byly hooodně žíznivé. V nějakém testu ve FMT bylo krásně napsáno, v sestupných obratech vrtule krásně brzdí, ale s dvěma vrtulemi si ještě můžu vypít šálek čaje On paradoxně je občas ten spalovák (4takt) vidět i na vrcholných soutěžích. Na MS F3A ve švýcarsku jsme na to koukali jak puci. Ale chce to umět s tím a trochu přizpůsobit styl (a přesvědčit bodovače že je to takhle fakt dobrý, plynulý, hezky zalítlý).
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
radi5
|
Napsal: sob 15.04.2017 16:59 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 29.10.2010 Příspěvky: 635
|
Mám pocit, že oficiální mistrovství světa FAI F3A s elektrikou paradoxně ještě nikdo nikdy nevyhrál. Ale možná se mýlím (a nechce se mi to teď hledat)..... Ta nejzásadnější výhoda elektriky je, že nesežere půl litru paliva s 30% nitra za 10 minut......
|
|
Nahoru |
|
|
zizzi
|
Napsal: pon 17.04.2017 19:50 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 22.9.2003 Příspěvky: 105 Bydliště: Mestec Kralove
|
radi5 píše: Mám pocit, že oficiální mistrovství světa FAI F3A s elektrikou paradoxně ještě nikdo nikdy nevyhrál. Ale možná se mýlím (a nechce se mi to teď hledat)..... Ta nejzásadnější výhoda elektriky je, že nesežere půl litru paliva s 30% nitra za 10 minut...... Bratru, jeden let 300 kc na palivu.. Jednou to psal Havel z reportaze MS, tusim 2015. Pochybuji ale, ze tazatel ma v umyslu jet na pristi MS . Pred 10 lety jsem mel F3A na benzin MVVS 25. Letadlo bylo ale ze stavebnice ARF. Pokud bude mit choutky soutezit, v RCA do 6 kg by se mel vejit.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|