Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Muffler JMB cistenie
PříspěvekNapsal: sob 23.07.2016 19:01 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 31.12.2010
Příspěvky: 450
Bydliště: Haj
Obrázky: 4
Mam DLE 55 a muffler JMB.Nejde to ako za mlada. Ked som dlubal do vytokovej trubky tak som vystural karbonu az-az. Co je vnutri,v muffleri si iba pradstavujem. Kolegovia , mate tip ako muffler JMB vycistit alebo je to hovadina a nemam sa s tym zaoberat.Vdaka za prakticke skusenosti..

Boro

_________________
Futaba T14SG VELOX 2,2 EXTRA EF 60` EPP RCF PA XR61 ARDEA


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Muffler JMB cistenie
PříspěvekNapsal: sob 23.07.2016 20:13 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.10.2009
Příspěvky: 163
Bydliště: Brno
Odzkousene a funkcni:

http://www.akroforum.cz/viewtopic.php?f ... 50&p=25131


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Muffler JMB cistenie
PříspěvekNapsal: sob 23.07.2016 20:43 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 31.12.2010
Příspěvky: 450
Bydliště: Haj
Obrázky: 4
..diky moc ,ja som to davno cital..a nevedel kde. To je ono...da sa to..

B

_________________
Futaba T14SG VELOX 2,2 EXTRA EF 60` EPP RCF PA XR61 ARDEA


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Muffler JMB cistenie
PříspěvekNapsal: čtv 28.07.2016 8:41 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 9.2.2010
Příspěvky: 4303
Bydliště: Žilina SR
Kdysi jsem měl problém s vyčištěním žhavíka od karbonu. Ten se po cca 20-hodinovém provozu s magic mufflerem totálně zakarbonoval (černý píst a pod). Já to čistil jakýmsi sprejem na karbon pro dieselové motory download/file.php?id=50554&mode=view a taky tekutý prášek na nádobí Cif (ale ten pouze na nefunkční povrchy) - podrobněji tady viewtopic.php?f=8&t=72347#p1222462. Ale tenkrát mi IgorB poradil, že nejlepší je zakarbonované díly vařit v starém friťáku v koncentrované nemrznoucí směsi do chladičů motorů s hliníkovými hlavami (tedy pro většinu moderních automobilových motorů) viewtopic.php?f=8&t=72347#p1222525. Prý nastavil 150°C a nechal to hodinu vařit. Ale musí se to venku, protože ty výpary nejsou zrovna zdravé. Výhodou toho postupu je, že glykol rozpustí ty mazutové složky karbonu, které pojí částečky sazí do odolné, přilnavé černé hmoty, ale kovu neublíží. Fakticky zůstane jen čistý uhlík, který ale už jde snadno sundat z povrchu lehkým mechanickým působením, nebo se dokonce oddělí od povrchu sám. Je mi jasné, že tohle je spíš šetrný postup pro písty, válce a hlavy válců, kde velice záleží na tom, aby nedošlo k narušení či dokonce k odleptání povrchových vrstev. Naproti tomu u jakýchkoli čistících směsí obsahujících NaOH nebo KOH je právě to mírné odleptání povrchové vrstvy Al základem čištění. Nicméně bych tenhle postup zkusil i u výfuku. Když nepomůže, tak určitě aspoň nic nepokazí a ta nemrznoucí kapalina nestojí zas tolik. Místo friťáku to prý jde i na vařiči v hrnci (zkoušel kdysi blembondo), ale pochopitelně opět venku a je třeba větší opatrnost kvůli možnému požáru (friťák je pochopitelně bezpečnější).

_________________
Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: PIT11 a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz