Pokračování: Motor jsem přišrouboval na motorovou přepážku a přilepil jí na trup (aby mi nevisel na drátech od regulátoru).
Serva výškovky a křidélek jsem připájel do přijímače (na servo směrovky čekám, snad ho pošťák přinese v pondělí). Protože je přijímač napájen přímo z baterek (8,4V - 2s), je nutný na servo křidýlka dát BEC. Mohl bych použít ten v regulátoru, ale mám doma dostatek lineárních BECů za 6kč, jedna součástka a je to. Používáme je v halových akrobatech. TGY 1290P snášejí v klidu 2s lipol, ty jedou napřímo.
edit: ještě detail becu. Spodní dvě nožičky jsou napájení (tenhle konkrétní LD1117 zvládá asi 16V a reguluje na 5V, takže dostatečné pro mé použití), na té velké stříbrné plošce je 5V. Ke stabilizaci by se měly použít dva kondenzátory, ale ukázalo se, že to pro naše použití není úplně nutné.
Pro zájemce o takto řešené napájení doporučuju poskládat a spájet vše než přilepíte spodní část trupu - do té doby lze vyřešit všechno pájení mimo letadlo a to je pro začátek přeci jen jednodušší a pohodlnější. A proč si komplikuju život napájením přijímače z lipolky? Proto.
Alarm mám nastavený na 6,2V, takže až začne řvát vysílačka uberu plyn a přistanu. Mám z halového F3P modelu tři sady baterek, takže je nemusím ždímat do nuly. (V F3P lítám dokonce na 6,4V)
Sestavil jsem táhla křidélek, na servu jsou klasické blimpy, na pákách křidélek zacvakávací plastové koncovky.
Ještě táhlo výškovky, zbytek počká až přijde servo směrovky.
Letová hmotnost bude někde kolem 75g. Kolegové co v hale létali pylony s Crack Yakama mini byli s hmotností kolem 105g. Jsem zvědavý na letové vlastnosti.