Registrován: 17.11.2008 Příspěvky: 1328 Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd Obrázky:30
steno1883 píše:
Jasně. Štve mě to ale o to víc, protože všechno, co k tomu patří, docela solidně zvládám. Asi budu muset na sobě víc zapracovat.
Jestli to opravdu zvládáš, tak by to asi opravdu neměl být problém a nezbývá než "drtit"
Ještě mě napadlo -zkus trénovat všechny čtyři fáze s výdrží cca 2-3s , ale s harierovým náklonem cca 35° a pak to zkus v pomalém rytmu spojit (tu výdrž zkracovat postupně na minimum až se stane výkrut plynulým)... a "jsi tam"
_________________ K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
Jestli to opravdu zvládáš, tak by to asi opravdu neměl být problém a nezbývá než "drtit"
Ještě mě napadlo -zkus trénovat všechny čtyři fáze s výdrží cca 2-3s , ale s harierovým náklonem cca 35° a pak to zkus v pomalém rytmu spojit (tu výdrž zkracovat postupně na minimum až se stane výkrut plynulým)... a "jsi tam"
Já jsem se učil tak, že jsem se naučil všechny fáze, spojil je do pomalého výkrutu a ten jsem se učil integrovat třeba do kruhu, nebo do lopingu (ne jeden, ale několik pomalejších) no a až jsem si byl docela jistý, zrychloval jsem výkruty. Až to byly rychlé výkruty na plný plyn, jak je známe, tak jsem ten plyn jen ubral, přidal výchylku aby letadlo nespadlo a už byly výkruty v harieru
Pokud by jsi dělal nějaké úkázkové video, přidej tam prosím ještě nožovou vývrtku.
tady je video s nožovou vývrtkou, rozdělil jsem ho na tři fáze. Vždy je jedna fáze a následuje zpomalený záběr. Poté následuje další fáze a zpomalení. (totéž u třetí)
1. Fáze je nejjednodušší přechod do nožovky (tzv. jednoduchý z klesání) 2. Fáze je z klesání s kopaným výkrutem 3. Fáze je ze stoupání, která je podle mě v reálu nejtěžší A opět platí, že simulace není dokonalá, ale prvek se v reálu letí úplně stejně... Kuba
Díky moc za videa Kubo, zkouším to na Aerofly a je to hodně i o plynu. Třeba s YAKem 55 musím tu vývrtku letět s hodně malým plynem, jinak mi to z toho vyplave a zase s tou Katanou co to letíš ty to jede podstatně jednodušeji i pod větším plynem. Chce to prostě zkoušet
Díky moc za videa Kubo, zkouším to na Aerofly a je to hodně i o plynu. Třeba s YAKem 55 musím tu vývrtku letět s hodně malým plynem, jinak mi to z toho vyplave a zase s tou Katanou co to letíš ty to jede podstatně jednodušeji i pod větším plynem. Chce to prostě zkoušet
Jak pravíš, krom toho jde ještě o nastavení, se kterým jsem si docela dlouho hrál, jinak je ještě super ta Extra 260(od aeroworks), mám ji na předchozím videu na straně 2.
Ahoj, co je to prosím za silmulátor? děkuji[/quote]
Ahoj, jedná se o Aerofly 5.7 Měl jsem 5.0, ale ikarus (výrobce) vydal pár upgradů zdarma, kde obohatil nabídku letadel, scenérií a textury, po kterých se vzhled zase trochu přiblížil realitě. Kuba
Jedná se o fotoscenerii vyhlášeného letiště v Tucsonu (USA, Arizona). Scenérie je originální- i přes velké množství volně stažitelných a hezkých scenerií poletuju na této. Kuba Porovnání s reálem >
Registrován: 3.9.2011 Příspěvky: 158 Bydliště: Kbely - Praha Obrázky: 0
Ahoj Kubo, moc dekuji za videa. Moc mi to pomaha a obas se mi to i povede Uz se tesim na jaro az to budu zkouse venku na velkem eru.
Poprosil bych - pro ostatni asi jednoduche, ale ja to zatim nedavam. Vykrut do kruhu ve vodorovnem letu a nasledne vykrut do kruhu, ale horizontalne. Myslim, ze se to letalo i v tezsich sestavach na soutezich v hale.
Predem diky moc
_________________ LASER EXP, SU29-1m,08m,IL2 a SE5a na ACES,halolety
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru