|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
2952
|
Napsal: čtv 01.10.2015 23:21 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 11.9.2011 Příspěvky: 1732 Bydliště: ČR ,Slapy nad Vltavou
|
Ano..je to tak..pro začátek nastav cca zakrytí poloviny dirky...Tenhle motor, když je nový, běží hezky, časem ale je startování horší....
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: čtv 01.10.2015 23:45 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10493 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Myslím, že ani ta stará ruská svíčka mu moc nesvědčí, je moc studená. Mě startérem chytal dobře ale po čase nedrží volnoběh, asi vyběhání. Měl jsem 2 ks, obě se časem chovaly stejně. Jedna měla stejnej výfuk, druhá menší s odklápěcí startovací klapkou. Zkoušel jsem je "zatěsnit" klepnutím zespoda do dna pístu ale šlo to blbě kvůli deflektoru na pístu. Trochu to pomohlo ale jen na pár letů. Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
VTjr
|
Napsal: pon 05.10.2015 16:11 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.2.2010 Příspěvky: 6838 Bydliště: Žilina, SK Obrázky: 15
|
Se vším souhlasím, jen nechápu jak jsi přišel na to, že je to "stará ruská svíčka"? Svička Enya to určitě není, ta se dá poznat opravdu na první pohled, ale že je to ruská svíčka - to bych se já tvrdit neodvažoval, protože vzhledově podobných se vyrábělo víc druhů.
_________________ Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: pon 05.10.2015 16:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10493 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Mám tady tu ruskou před sebou a vypadá navlas stejně i tvarem středního kolíčku, prodávala se v černo bílým plastovým futrálku. Když ju vyšroubuje a nafotí tak pošlu svojí fotku. Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
VTjr
|
Napsal: pon 05.10.2015 16:51 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.2.2010 Příspěvky: 6838 Bydliště: Žilina, SK Obrázky: 15
|
Já mám úplně stejnou, asi japonskou, ale určitě ne ruskou. Ty ruské mám taky. I úplné funglovky (dostal jsem je spolu s novou Radugou-7). Na kubatury od 5 do 10ccm je používám bez problémů. Na třiapůlku - nevím, asi bude fakt lepší nějaká teplá. Jinak já netvrdím, že to, na té fotce, nemůže být ruská svíčka. Ale z toho zapatlaného, zaolejovaného co trčí z té hlavy bych se neodvažoval 100% tvrdit, že je to právě ona.
_________________ Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: úte 06.10.2015 7:05 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2715 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Tenhle motor jsme kdysi provozovali s kamarádem v Simplexu. Na palivo míchané ze surovin nejrůznějšího původu (metanol + ricin, žádný nitrometan). Ten motor se snadno spouštěl (JEN rukou), měl naprosto spolehlivý chod a životnost.
|
|
Nahoru |
|
|
VTjr
|
Napsal: úte 06.10.2015 9:18 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.2.2010 Příspěvky: 6838 Bydliště: Žilina, SK Obrázky: 15
|
Já ho sice nikdy neměl, ale kamarád ano. Stejná zkušenost - lítal s ním v pohodě na neupravovaný denaturák z drogerie. A vůbec se s nim nemazlil, neodstraňoval zbytkovou vodu! Jen tam přidal 20% lékárenského ricínu a motor mu šlapal jak hodinky. Měl krásný volnoběh i přechody, i výkondostatečný. Ovšem svíčka tam byla originál Enya. Mám ještě jednu takovou, když nezapomenu, vyfotím.
_________________ Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: úte 06.10.2015 9:55 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2715 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Taktéž svíčka original Enya, nikdy neodešla.
|
|
Nahoru |
|
|
VTjr
|
Napsal: úte 06.10.2015 10:05 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.2.2010 Příspěvky: 6838 Bydliště: Žilina, SK Obrázky: 15
|
V tom motoru možná ne, pokud se s ním nešvihne čumákovka. Ale já ji koupil a měl v MVVS2,5GRR a tam odešla docela rychle. Při točkách přes 20 tisíc nevydrží dlouho žádná, natož ta Enya, která byla spíš teplá.
_________________ Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: úte 06.10.2015 10:38 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2715 Bydliště: Ústí nad Labem
|
To asi budeš mít pravdu. Tady ale byla "ve svém" a ten motor nakonec dožil na ztrátu komprese po totálním opotřebování výbrusu. Je zajímavé, že kluzné ulkožení kliky bylo pořád ještě životaschopné.
|
|
Nahoru |
|
|
VTjr
|
Napsal: úte 06.10.2015 14:28 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.2.2010 Příspěvky: 6838 Bydliště: Žilina, SK Obrázky: 15
|
JardaRůžička píše: To asi budeš mít pravdu. Tady ale byla "ve svém" a ten motor nakonec dožil na ztrátu komprese po totálním opotřebování výbrusu. Je zajímavé, že kluzné ulkožení kliky bylo pořád ještě životaschopné. Já se tomu nedivím. To je tím, že japončíci do odlitku poctivé zalévali/lisovali bronzová pouzdra. Dokonce i závit pro svíčku byl vyřezán do mosazné vložky zalité do hliníkové hlavy, a to jsem opravdu viděl jen u motorů Enya. Naproti tomu většina tehdy vyráběných malých spotřebáků s kluzným uložením kliky (ať už ruských OTM 0,8; 1,5; 2,5;či CSTKAM 2,5; nebo i MVVS1,5D) neměla tam to přepotřebné bronzové puzdro a klikovka se točila přímo v hliníkovém bloku. Ale Raduga-7 už to bronzové pouzdro měla. I když měla jiné neduhy (nevyváženost kliky), tak tohle mě docela potěšilo.
_________________ Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|