Archives |
duben 2013
březen 2013
listopad 2012
únor 2012
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ 5 příspěvků blogu ] |
|
Napsal: pon 08.04.2013 21:41
|
Tam mám za sebou 300 cyklů na GensAce 6S 4500 mAh 25C. Tak tedy tradiční i když trošku podrobnější shrnutí třístého cyklu. Průběh napětí při nabíjení 12S packu: Všechny články se po celou dobu nabíjení nerozcházejí o víc jak o 0.006V A je vidět vyrovnaný vnitřní odpor jednotlivých článků. Průběh Vnitřního odporu Ri na nabité kapacitě a napětí: Krásných 14 mOhmů celý pack a i vybitá baterka nemá odpor o mnoho větší. Průběh TSC (procentuálního nabití) na nabité kapacitě: 21% bylo 3400 mAh nabitých (3300 mAh vybitých, jak se ukáže... [ Více ]
Naposledy upravil Howking dne pon 08.04.2013 21:46, celkově upraveno 1 |
|
|
Zobrazeno 1836 krát
|
Napsal: úte 26.03.2013 18:04
|
Tak po přečtení Savova článku o 550-tce (tedy číst se mi tak dlouhý článek nechtělo, ale zase jsem byl zvědavý, co v něm je a vyřešil jsem to copy/paste do Google webového překládače, zvolení slovenštiny a zmáčknutí repráčku k přečtení nahlas ) jsem dostal chuť taky něco sesmolit o helině, kterou teď já lítám a se kterou jsem zatím velmi spokojený. Raptor E720 G4 Na podzim 2012 jsem začal uvažovat o tom, že bych si udělal radost nějakou novou a neokoukanou helinou. BoZZda mě sem tam lanařil na Goblina a i já jsem cítil, že můj Rex700 mě už chvíli nezradil a že se to blíží a moje důvěra v něj nebyla nijak silná. To samozřejmě v okamžiku kdy s ním lítal Matrosek udělal. Utrhl se grip ocasní vrtulky (podle zahraničních for je to u téhle heliny standartní průser). Honza to ještě jakž takž zachránil a škody byly minimální. To mě ale nakoplo k usilovnějšímu přemýšlení nad helinou, se kterou už... [ Více ]
Naposledy upravil Howking dne úte 26.03.2013 18:09, celkově upraveno 1 |
|
|
Zobrazeno 942 krát
|
Napsal: čtv 08.11.2012 0:02
|
Takže snad správný postup pro ostatní jak na v-bar governor co nejlépe. Ať už v tom nikdo netápe. 1. zapnout governor v v-baru a zvolit elektric 2. zmáčknout reset 3. zvolit vstup z 7 kanálu (řízení governoru z Futaby) nebo 3 jinde 3. zvolit výstup z ESC nebo servo (podle libovůle) 4. další stránka setupu 5. ON throtle servo adjustment (rozsahy -100,100) 6. zkalibrovat na reglu rozsah plynu (pak odpojit) 7. Motor Off na -40 8. zapnout baterku znova k reglu. 9. posouvat Motor Off dolů dokud nepřestane regl pípat, že má puštěný plyn a odpípá si iniciační frekvenci. (pak dílek ubrat) 10. kolektiv nahoru a posouvat MaxThrotle dolů, dokud mi nezhasne na reglu dioda (nebo začnu slyšet pokles otáček - ti bez hudebního sluchu použijí měřák otáček) 10,5. Pokud nevyjde rozsah moc malý, nebo pokud to nechcete superpřesně jde se k dalšímu bodu, jinak nastavím rozsah throtle servo adjustment o tolik širší o kolik mi vyšel užší, než -100,100 (například vyšlo -98 a 92, tak nast... [ Více ]
Naposledy upravil Howking dne čtv 08.11.2012 0:05, celkově upraveno 1 |
|
|
Zobrazeno 623 krát
|
Napsal: pát 03.02.2012 10:04
|
Po neblahých zkušenostech s kvalitou techniky jedné z nejvíce rozšířené značky RC vrtulníků v České Republice, mě už časté pády na selhávání techniky přestaly bavit a neustálé opravování a hlavně placení oprav mi začalo lézt na nervy a do peněženky. Rozhodl jsem se, pro pořízení kvalitnějšího stroje. Vybíral jsem mezi vrtulníky Logo 600SE, Kasama, TDR, LA700 a Whiplash. Jelikož jsem vlastníkem Protose 500 v prodloužené verzi a miluju lehounké a tím pádem extra agilní stroje, tak i přes různé ankety, které jsem založil a kde mi byly doporučeny jiné stroje, jsem nakonec zvolil vrtulník české provenience LA 700. Tento model ale stále ještě ve fázi dokončovacích prací, ale po domluvě s panem Laštůvkou a přímluvě Martina MadBox Bednáře jsem jeden kus získal, za což mu velmi děkuji. Model přišel v bezvadném stavu a sestavený (to asi u prodávané verze nebude). Již na první potěžkání jsem byl šokován, jak může být drak 90-tkové heliny lehounký. Po bližším ohledání jsem musel opravdu ocenit... [ Více ]
|
|
Zobrazeno 829 krát
|
Napsal: pát 03.02.2012 10:02
|
Jako asi každý RC heli pilot, tak i já se snažil na tom to už tak dost drahém hobby ušetřit. Bylo mi jasné, že na mechanice šetřit nad rámec nejde, na elektronice už vůbec ne a jediné, kde jsem si myslel, že zas až tak na výrobci a značce nezáleží byly baterie. Vyzkoušel jsem nespočet značek levných čínských LiPol baterií s menší, či větší spokojeností, ale i podvědomě jsem tušil, že to nějak není ono. Navíc s postupem času se jejich technologie stále „vylepšovala“ a tím vydržely stále méně cyklů a ničily se při prvním náznaku nešetrného zacházení. Jistě máte podobné zkušenosti, že Vaše starší „číny“ fugují dnes lépe, než ty novější s méně cykly. No a po těchto zkušenostech, kdy moje poslení „čína“ mi po dolétání chytla plamenem v ruce, jsem zatoužil po bateriích značkových. Jenže to něco stojí a ty nejlepší značky mají skutečně závratné ceny. A to vše při riziku, že baterie má reálnou šanci nepřežít havárii, mě donutilo hledat kompromis cena/výkon. Na Facebooku jsem našel promo nově vznika... [ Více ]
|
|
Zobrazeno 1023 krát
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ 5 příspěvků blogu ] |
|
Kdo je online |
Registrovaní uživatelé: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot], IAN, kaplik, Kuta33, ludicek, MPml, olisoft, prikrylm, Seznam.cz [Bot], tomashr, Zenair |
|