Autor
RadimHnilica
Offline
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 16.01.2005 0:00
Příspěvky: 2103
Bydliště: Hodonín
Blog: Zobrazit blog (2)

Archives
- listopad 2012

Prohledat blogy


 [ 2 příspěvků blogu ] 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Kanál  
Pevný odkazNapsal: čtv 01.11.2012 19:05 
Příloha:
DSCF0732.JPG
DSCF0732.JPG [ 100.74 KB | Zobrazeno 110 krát ]

Koncem sezóny 2009 jsem se rozhodoval, co si přes zimu postavím. Moje původní myšlenky směřovaly ke stavbě stejného modelu, jako jsem stavěl v roce 2009 a to Fokker DVIII.Měl jsem již namyšlenou celou řadu změn,úprav a vylepšení proti původnímu prototypu. S touto svojí myšlenkou jsem se svěřil kolegům ze skupiny Great WarFlying Cirkus a ti mne během jednoho večera doslova ukecali, že by se nám do letky více hodil dvouplošník. Po delší diskuzi bylo kamarády z GWFC doporučeno, že by to chtělo pořádný bitevník padlo rozhodnutí na Fokker DVII. Důvodů bylo hned několik. Samozřejmě jsem od začátku uvažoval o letadle z německých řad. Mojí podmínkou byla rychlá montáž a demontáž. Nějaká chmelnice tedy nepadala do úvahy a posledním důvodem byly zkušenosti se stejným typem modelu, mého kolegy Karla Prokopa, který tento model provozoval v sezóně 2007. Volba stavět Fokker DVII mi trochu pozměnila plány,protože jsem pů...

[ Více ]


Přílohy:
 Zobrazeno 350 krát
Pevný odkazNapsal: čtv 01.11.2012 18:57 
Příloha:
P1020902(1).jpg
P1020902(1).jpg [ 257.63 KB | Zobrazeno 91 krát ]

Příloha:
image004.jpg
image004.jpg [ 66.84 KB | Zobrazeno 90 krát ]


zveřejním zde fotodokumentaci stavby Fokkerů DVIII (celkem jsme stavěli tři) o rozpětí 3054. První prototyp o váze 17kg vzlétnul v r.2009 s motorem ZG 62 titan který však postačoval pouze pro velmi pomalý let v ideálních podmínkách proto byl tento motor brzy nahrazen MVVS 80 což už bylo použitelné. Druhý kus odstartoval v r.2010 taktéž s MVVS 80 pod pilotáží Radka Suka, tento kus se sníženým profilem a podvozkem byl mnohem rychlejší a na přistání stabilnější další kus vzlétnul v r. 2011 pod taktovkou Kamila Šimona s motorem Moki 150.

Článek o stavbě prototypu naleznete zde
http://www.modellshow.cz/valecne_zpravo ... /dviii.pdf

fota ze stavby všech tří a jejich provozu pak zde
...

[ Více ]


Přílohy:
 Zobrazeno 295 krát

 [ 2 příspěvků blogu ] 

 


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Bing [Bot], Exabot [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot], shevrey, Yahoo [Bot]


 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz Modu uživatelských blogů © EXreaction 

 

NAVRCHOLU.cz