px


Autor
RadimHnilica
Offline
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 16.01.2005 1:00
Příspěvky: 2138
Bydliště: Hodonín
Blog: Zobrazit blog (2)

Archives
- listopad 2012

Prohledat blogy


 [ 2 příspěvků blogu ] 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Kanál  
Pevný odkazNapsal: čtv 01.11.2012 20:05 
Příloha:
DSCF0732.JPG
DSCF0732.JPG [ 100.74 KB | Zobrazeno 113 krát ]

Koncem sezóny 2009 jsem se rozhodoval, co si přes zimu postavím. Moje původní myšlenky směřovaly ke stavbě stejného modelu, jako jsem stavěl v roce 2009 a to Fokker DVIII.Měl jsem již namyšlenou celou řadu změn,úprav a vylepšení proti původnímu prototypu. S touto svojí myšlenkou jsem se svěřil kolegům ze skupiny Great WarFlying Cirkus a ti mne během jednoho večera doslova ukecali, že by se nám do letky více hodil dvouplošník. Po delší diskuzi bylo kamarády z GWFC doporučeno, že by to chtělo pořádný bitevník padlo rozhodnutí na Fokker DVII. Důvodů bylo hned několik. Samozřejmě jsem od začátku uvažoval o letadle z německých řad. Mojí podmínkou byla rychlá montáž a demontáž. Nějaká chmelnice tedy nepadala do úvahy a posledním důvodem byly zkušenosti se stejným typem modelu, mého kolegy Karla Prokopa, který tento model provozoval v sezóně 2007. Volba stavět Fokker DVII mi trochu pozměnila plány,protože jsem pů...

[ Více ]


Přílohy:
 Zobrazeno 365 krát
Pevný odkazNapsal: čtv 01.11.2012 19:57 
Příloha:
P1020902(1).jpg
P1020902(1).jpg [ 257.63 KB | Zobrazeno 97 krát ]

Příloha:
image004.jpg
image004.jpg [ 66.84 KB | Zobrazeno 95 krát ]


zveřejním zde fotodokumentaci stavby Fokkerů DVIII (celkem jsme stavěli tři) o rozpětí 3054. První prototyp o váze 17kg vzlétnul v r.2009 s motorem ZG 62 titan který však postačoval pouze pro velmi pomalý let v ideálních podmínkách proto byl tento motor brzy nahrazen MVVS 80 což už bylo použitelné. Druhý kus odstartoval v r.2010 taktéž s MVVS 80 pod pilotáží Radka Suka, tento kus se sníženým profilem a podvozkem byl mnohem rychlejší a na přistání stabilnější další kus vzlétnul v r. 2011 pod taktovkou Kamila Šimona s motorem Moki 150.

Článek o stavbě prototypu naleznete zde
http://www.modellshow.cz/valecne_zpravo ... /dviii.pdf

fota ze stavby všech tří a jejich provozu pak zde
...

[ Více ]


Přílohy:
 Zobrazeno 313 krát

 [ 2 příspěvků blogu ] 

 


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Agusta1969, Alf, Amper, benjik, Bing [Bot], Blurcak, Celeron, chimo, dagx, ecoone, erich_cz, Exabot [Bot], FlyBear, Franta18, Genagen, Golfista, Google [Bot], Google Adsense [Bot], Google Feedfetcher, HavelAircraft, kip, kocour, Kuta33, lorinka, Majky007s, makyk, MerlinCZ, Michal9, mirekp, Olin, olisoft, pepinozbrna, petr_hn, prtka, radek munzar, robil1.6gti, Seznam.cz [Bot], Shorty, Strip, swenak, tom36as, Tom75, TomasN, Trias, uherlu, Vladimir7, xGrany


 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz Modu uživatelských blogů © EXreaction 

 

NAVRCHOLU.cz