Co se týče motoru, pro Optimu mám redliner od MVVS a regulátor jsem myslel 55A s tří ampérovým BECem z HK. Protože ale motor při rozběhu s tímto regulátorem cukal a ten BEC je pro pět serv opravdu na hraně, možná už za ní, koupil jsem 100A Castle s pětiampérovým BEC. Taky se mi hodně líbí bočník v regulátoru, podle údajů z něho se dá pohon optimalizovat.
Příloha:
motorregulator.jpg
[ 93.44 KB | Zobrazeno 276 krát ]
Regulátor se po uřezání pacek k upevnění na špalek (sbohem záruko?) vejde do optimy tak akorát. Možná by stačil i 75 ampérový, ale což. Umístění v trupu je na obrázku.
Příloha:
planek.jpg
[ 33.38 KB | Zobrazeno 283 krát ]
Je to tam vše narovnáno téměř s milimetrovou vůlí, desetičlánek se připojí k motoru a po té se zastrčí po předu i s kabely pod regulátor až zadek baterky zapadne do trupu. Potom baterku posunu do zadu na těžiště a zacvaknu do zipu. Na něm drží pouze baterka, regulátor je vzpříčený v trupu a drží ho kabely, přijímač molitan. Musím říct, že jsem měl dost kliku, rozměry komponentů jsem jen tak lehce zrakem přehlédl a to že se tam vše nakonec vejde je v podstatě zázrak. Odnesli to "jen" ty packy na regulátoru. Ale ty si myslím jsou stejně k ho...
NiCd baterky jsou v dnešní době možná trochu anachronismus, ale po té co jsem jiná zelená Sanya po šesti letech v šuplíku na jaře nabil a zjistil že jsou ve stavu, jako jsem je tam tenkrát dal momentálně nic jiného nechci. Sady si pájím na magnetickém přípravku, tuším že je z Megy, články se dají ještě sehnat, ale protože jsou jedovatý tak ne moc dobře. Sláva ekologii
Aby šlo se sadou v letadle dobře manipulovat, udělal jsem na ní poutka. Ze spodu ploška na suchý zip je z kousku balzy, vše dokonale napatláno tavným lepidlem. V létě, i když se baterka víc ohřeje lepidlo drží.
Příloha:
baterka.jpg
[ 64.85 KB | Zobrazeno 262 krát ]
Hříbečkového 3M zipu stačí opravdu jen malý kousek, jinak baterku z letadla nevyndáte.
Hotovo, nastavíme výchylky a hurá do vzduchu