Nyní mám s Chase 360 nalítáno přes 600 startů, musím říct že z vrtulníkem jsem velmi spokojený. Jedinou vadou na kráse kterou jsem během této doby zjistil je druhý řemen specifikace MXL. Ten je potřeba z pravidla co 100-200 startů měnit v závislosti na stylu lítání. Pro lidi kteří moc nelítají toto ovšem nebude znamenat zpravidla velký problém. Jelikož je ale Chase 360 můj jediný stroj a nalétám toho poměrně dost, byla výměna řemene, která mě čekala zpravidla během jednoho měsíce věc která mě začla na vrtulníku vadit. Z tohoto důvodu jsem se rozhodl pro změnu specifikace druhého řemene z MXL na GT3. Jelikož byl Chase 360 designerem projektován s řemeny GT2, které byly za MXL zaměněny až KDS, poprosil jsem Glena Glimptona o výkresu hlavního kola s GT2 profilem. K mému udivení mi jej bez remcání poskytnul.
Následovalo rozřezání pastorku "second reduction gear" kdy jsem po zkoužce zjistil že na tento originální pastorek stoprocentně pasuje řemen specifikace GT3 (téměř totožný tvar zubu ...
[ Více ]