Odkazy blogu

Statistiky blogu
332Blogů celkem
124Komentářů celkem

Prohledat blogy


 [ 332 příspěvků blogu ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 67  Další
Kanál Náhodné blogové příspěvky
Stavba De Havilland DH 89 part VIII od Strip v čtv 10.12.2015 19:35
Než zaschnula konstrukce trupu, dodělal jsem křídla - napevno přilepil motorové gondoly, přilepil prodlužovací kabely motorů a také bowdeny ovládání křidélek (trochu jsem upravil pozice průběhu bowdenu aby lanko mělo lehčí chod).
Také jsem zpevnil tenoučké trubičky na které jsou nasazená křídla - dovnitř (vnitřní průměr 2,5 mm) jsem epoxydem vlepil 2 mm uhlíkové tyčky.
Po nasazení křídel to zase vypadá trochu jako pokrok.

Přílohy


dotaz od lok25 v stř 14.01.2015 0:49
dobri den jsem tu novy mezi auty,mam takovy dotaz koupil jsem himoto zenit mt brushles a jeden z přednich tlumiču jde dost ztuha a nevraci se do horni polohy po několika přitlačeni jde celkem dobře ale po chvilce stani je tuhy co stim muže byt poradte co stim mam dělat dik

MJX F-649 praktické zkušenosti od mraky v ned 07.09.2014 20:39
Tak tu máme nový model od MJX, je to F-649, můžeme ho klidně považovat za F-645 verze 2.
když porovnám oba modely vizuálně, tak je hned vidět, že má menší listy trochu větší kabinu a vylepšený ocas.
Po sundání kabiny je i jiná elektronika, tentokrát je vše v krabičce, dokonce se tam objevil z boku regulátor, který jsem tak trochu nepochopil, když je tam stejnosměrný motor, to at mi tady někdo znalejší vysvětli!.-).
Jediný co snad zůstalo stejné z první verze je jen baterka a vysílač, na baterce se ale kvůli regulátoru, objevil jiný konektor, pro škudly tu mám zajimavý tip, zjístil jsem že se 45ka dá překopat na 49ku! aspon není třeba kupovat vysílačku, a vyjde to na nějakých cca 2200,- plus minus, doporučuju spíš pro ty se stejnoměrným motorem, , kdo upgradoval, bude muset dokoupit zase upgrade na střídavý motor.
Takže asi tak jak to vidím já vizuálně a ted jdem lítat!
První věc, kterou každý ocení je to že se klidně pustí do boje i s trochu silnějším vítrem, takže se nemusí čekat na ú...

[ Více ]

Dotaz od calda v stř 23.10.2013 18:57
Jak ošetřovat gumu TAN. Díky.

zase ta nažehlovačka, ale vypadá to pěkně, uf od jirinovo v pon 12.09.2011 17:02
když se nám povede požehlit celý křídlo, pořád ještě na nižší teplotu fólii přehneme přes kraje křídla. Teda kromě ploutviček, které jsou přeci jen tvarově složitější a je třeba přidat teplotu, aby fólie šla trošku tahat. Vyháníme bubliny co to jde. Potom, když už máme nažhaveno, v návodu pro fólii cca 130oC což by měla být polovina stupnice profi žehličky, na Tesle druhý stupeň, před napařováním, přejedeme nažehlovačku po obvodu křídla a poté zastřihneme ostrýma nůžkama malý přesah. Ten potom na ostro zažehlíme. Podrobně je tento postup popsán i v návodu k fólii.
Příloha:
motor.jpg

Stejně uděláme bílý vršek křídla, ten bude jednodušší je bez pruhů. Potom na vyšší teplotu žehličky vypneme celé křídlo. Pokud se udělá bublina, ohřejeme větší plochu a pokusíme se jí vyhladit a to doslova. A tak pořád dokolečka, až se nám křídlo bude líbit. Ješte jsme neřezali klapky, nemáme za sebou ani půlku práce ...

[ Více ]

Přílohy


 [ 332 příspěvků blogu ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 67  Další

 


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot], Seznam.cz [Bot]


 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz Modu uživatelských blogů © EXreaction 

 

NAVRCHOLU.cz