px



Odkazy blogu

Statistiky blogu
294Blogů celkem
113Komentářů celkem

Prohledat blogy


 [ 294 příspěvků blogu ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 59  Další
Kanál Náhodné blogové příspěvky
Pár základních rad pro začínající Phantom piloty od gardenroute v úte 13.05.2014 11:53
Pár základních rad pro začínající piloty Phantom 1 a 2

- vždy létej na bezpečném místě bez přítomnosti cizích lidí, nikdy nelétej na domy, jedoucími auty či vlaky, nelétej v blízkosti vysokonapěťových linek
- před vlastním (prvním) letem si dobře prostuduj manuál, možné nejasnosti raději konzultuj s prodejcem či na odborném fóru, nauč se dobře význam LED sekvencí na Phantomovi
- před prvním letem nezapomeň Phantom připojit k PC, aktualizovat firmware na poslední verzi, a provést pokročilou kalibraci IMU (rozšířenou), nezapomeň rovněž na obnovení parametrů konfigurace (nejlépe ze souboru - download na DJI), a kalibraci TX, pokud již nejsi zkušeným pilot, neaktivuj IOC rozšířené let...

[ Více ]

Přílohy


Video 1. 2. a 4. létání od Brode v ned 26.08.2012 0:52

Pozvánka na akci od zukmen v pon 28.07.2014 12:57
Dobrý den,
dovoluji si vás co nejsrdečněji pozvat na II.ročník leteckého dne s názvem II.Vysočanský Vzdušný Mazec, který se koná ve Vysočanech okr.Blansko
Jménem klubu RC-Rebels Petr Zukal

Přílohy


Viking-2E Jeti telemetry od graup15 v sob 01.06.2013 18:07
Jeti Hub pro připojení čidel..dlouho jsem přemýšlel jak to zbastlit, aby se k tomu vůbec v úzkém trupu mohlo. No....Hub (expander :-) je na boku kabiny, ale otočný tak aby se vyklopením dostali přípojné body mimo trup. Pak to jde lehce .
Do expanderu je zapojeno čidlo MUI, vario a GPS (to je umístěno pod kabinkou,která je jediná ze skla.

Přední část trupu (špička) je komplet hotová,včetně vrtule se sklopnou gumičkou. Zítra zadní část trupu.

Přílohy


„Chinese weights“ Odlehčení servu ovládájící vyrovnávací rotor. od OPR v pon 07.11.2011 13:24
Na začátek malé vysvětlení proč vůbec o tom přemýšlet. Nebo proč se tím zabývat.
Servo ovládající vyrovnávací rotor, respektive kolektivní změnu úhlu náběhu listů vyrovnávacího rotoru (dále jen VR), je při svoji práci silně namáháno. K namáhání dochází zejména okolo maximálních výchylek, které umožňuje rozsah mechaniky. Na soustavu VR působí různé síly. Ty jsou způsobené vysokými ot/min a z velké většiny mají za následek vzniklou odstředivou silovou složku. Ona odstředivá složka uplatňuje své působení především na dvě nejdůležitější části VR. Jednou z nich jsou ramena závěsů, která při daných provozních otáčkách se snaží být odstředivou silou co nejdál od své osy otáčení. To znamená, že pokud ramena závěsů budou ve smyslu otáčení nejdále od osy otáčení a tam jejich pozici bude udržovat ona odstředivá síla, znamená to, že listy VR budou mít úhel náběhu 0° (nebo budou v něm odstředivou silou setrvávat). Jakékoliv jejich chtěné vychýlení bude znamenat potřebu vynaložit určitou sílu k ...

[ Více ]

Přílohy


 [ 294 příspěvků blogu ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 59  Další

 


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Bing [Bot], chrpos, Cita, Exabot [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot], Google Feedfetcher, guchar, JK, jova, kocour, koko, Lark, LV, mab, macil, malé zvíře, martinvax, MerlinCZ, RCStudio, REX, robil1.6gti, Shorty, sky59, varok, vladinek


 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz Modu uživatelských blogů © EXreaction 

 

NAVRCHOLU.cz