Odkazy blogu

Statistiky blogu
332Blogů celkem
124Komentářů celkem

Prohledat blogy


 [ 332 příspěvků blogu ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 67  Další
Kanál Náhodné blogové příspěvky
DX8 od Losna v úte 03.03.2015 17:03
Po masívní slevě u Lindingera a že mám doma hodně starých Spektrum přijímačů, koupil jsem DX8 cca za 175 EUR. Jenže měli jen mode 2 a já potřebuju 1. Tak jsem uvěřil sloganu, že se dá mód snadno přehodit. Je to přitom práce dost nechutná, protože se musí sundat čtyři gumové prvky, aby se do vysílače vůbec mohlo. Dva zespoda (tvarové prvky pro ergonomický úchop) a dva z boku. Průšvih je, že jsou nalepené na oboustranné pásce, která se při sundavání trhá a část zůstane na gumě, část na vysílači. Nakonec jsem to zvládl úspěšně, ale z toho procesu moc dobrý pocit nemám. Jinak se vysílač tváří jako solidní a robustní záležitost, předpokládám že fungovat bude obstojně...

„Chinese weights“ Odlehčení servu ovládájící vyrovnávací rotor. od OPR v pon 07.11.2011 14:24
Na začátek malé vysvětlení proč vůbec o tom přemýšlet. Nebo proč se tím zabývat.
Servo ovládající vyrovnávací rotor, respektive kolektivní změnu úhlu náběhu listů vyrovnávacího rotoru (dále jen VR), je při svoji práci silně namáháno. K namáhání dochází zejména okolo maximálních výchylek, které umožňuje rozsah mechaniky. Na soustavu VR působí různé síly. Ty jsou způsobené vysokými ot/min a z velké většiny mají za následek vzniklou odstředivou silovou složku. Ona odstředivá složka uplatňuje své působení především na dvě nejdůležitější části VR. Jednou z nich jsou ramena závěsů, která při daných provozních otáčkách se snaží být odstředivou silou co nejdál od své osy otáčení. To znamená, že pokud ramena závěsů budou ve smyslu otáčení nejdále od osy otáčení a tam jejich pozici bude udržovat ona odstředivá síla, znamená to, že listy VR budou mít úhel náběhu 0° (nebo budou v něm odstředivou silou setrvávat). Jakékoliv jejich chtěné vychýlení bude znamenat potřebu vynaložit určitou sílu k ...

[ Více ]

Přílohy


Vybíječ baterií a balancer od firmy ISDT od dub v stř 13.02.2019 12:54
Včera dorazily z firmy EMotors vybíječ baterií FD-100 Sc Linker a balancer baterií BG-8S. K čemu jsou všechny ty věci dobré ? Jednoduchá odpověd . K udržování pohonných Lipol akumulátorů v dobré kondici. Jejich životnost není nekonečná a jejich čas se začíná odpočívat od jejich prvního nabití. Myslím tím nové akumulátory od výrobce dodané ve stavu , kdy je na článcích skladovací napětí a to kolem 3,8V. To, jak nám budou akumulátory dlouho sloužit to právě závisí na tom, jak se o ně budeme starat. První co jim nesvědčí je jejich skladování v nabitém stavu. Proč tomu tak je je věc jiná. Pro nás je důležité, že když akumulátor nebudu používat více než jeden den, tak je vhodné, aby se vybil na skladovací napětí. To u jednotlivého článku je 3,85V. No a vybití se postará právě vybíječ, který mi včera přišel. Aby byla jistota, jaké vlastně napětí na jednotlivých článcích je , tak o to se zase postará ta druhá věcička a to měřič nápětí článků, který je zároveň balancerem. Ten se postará o to že v...

[ Více ]

Přílohy


Odblokování vysílače mc 22 od petrpilot65 v ned 10.02.2019 22:22
Zdravím vás kolegové modeláři.
Mám vysílač Graupner MC22 a při programování modelu ani nevím jak došlo k zablokování vysílače. Stále žádá kód k uvolnění programování.
Netušíte někdo jak to odblokovat?
Velmi předem děkuji za radu.
Petr.

Jak postavit copter od Troll v stř 11.02.2015 15:11
Postavit copteru je poměrně jednoduchá věc. Když znáte alespoň pár základních věcí. Zkusím nastínit pár základních informací, které by měl takový nadějný adept znát. Informace se budou týkat obvyklé začátečnické coptery , váha kolem kila, quad , motory cca 50g protože sem míří téměř všechny dotazy. A taky proto, že ty větší stroje obvykle vyrábí lidé, pro které tento článek není určen, ti už to všechno dávno znají. Nebo by alespoň měli.  No a ty menší kupodivu vyžadují zase o něco více znalostí a pilotních dovedností. Ale někde se začít musí, ne ?
Především je třeba udělat si rozvahu, k čemu bude strojek sloužit, protože podle toho vybereme motory, vrtule i řídící jednotku. Velikost coptery ( nebo přesněji vzdálenost mezi motory ) je velice důležitá. Větší znamená stabilnější, už od přírody. Menší znamená méně stabilní ale zato o dost agilnější. Větší copter je lepší na klidné poletování, menší je lepší pro milovníky rychlosti a akrobacie. I když nelze říci, že s velkým se nedá tak...

[ Více ]

 [ 332 příspěvků blogu ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 67  Další

 


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Bing [Bot], flyabit, Google [Bot], Google Adsense [Bot], H1N1, i30, JK, orim, Ryko, Seznam.cz [Bot], spcomposit01, tmx1st, uherlu, vitaa


 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz Modu uživatelských blogů © EXreaction 

 

NAVRCHOLU.cz